@MY HANDMADES@

15.01.2006., nedjelja

Neke moje rukotvorine:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
N početku bijaše...Dakle bavim se apsolutno..tj.skoro svime!Pa evo došlo je i vrijeme da neke od svojih unikata pokažem vama dragi moji blogeri,a vi mi recite sviđaju li vam se??!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo samdanas napravila Millefiori tehnikom od fimo mase...jako mi se sviđa,a za izradu mi je trebalo nekih..dobrih 3 sata!Kliknite za povećanje na sliku!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo sam izrdila ovo ljeto...na moru sam nakupila šupljih kamenčića,osušila ih i sa hlinamolom priljepila za akvari...na kraju posušila i prelakirala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zapravo kada sam napravila ovu ogrlicu..onda sam se zaljubila u fimo,ma ovo mi je jedan od većih uspijeha!!!Izradila sam ju ovog ljeta...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo sam napravila prošli tjedan jednoj frendici,meni se sviđa iako nije tako 'složena' za izraditi!

Toliko od mene za danas....komentirajte malo!Još da malo sebe predstavim....Ja sam Lana,imam 14/15 godina,fimo masom izrađujem 2/3 godine,i sama sam se naučila ove stvari...Vjerujem da sam kreativna samo zato što sam vodenjak po horoskopu...Uvijek imem neke čudne zamisli i čudna viđenja,a kada izrađujem nikada nemam određeni cilj već sa vremenom osmišljavam!
- 16:51 - Reci umjetniče.. (9) - Stavi to u svoju mapu... - Mo blogich

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Coldplay-Speed Of Sound



Music by "Everything..."