ponedjeljak, 26.03.2007.

owo je naslow

Friendster images

Friendster images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

14:46 | Komentraj (39) | Printaj | #

eeeeeeeeeeeee...................alooooooooooooooooooooo........e di ste ljudi.........................je iman točkica aaaaaaaaaaaa nije mi se dalo pisat ništa pa se sad ovako bez veze zajebajen tipkajući............danas nema lipih slika jer nisan na svon kompu a ode su slike sranje iiiiiiiiiiiii............napisala san danas u točno 1 i 33 pismu nisan mogla spavat pa evo jedna pisma
CRNA RIJEKA
Crna rijeko, kleknuta kraj
tebe stojim izmrcvarena, i gledam...
gledam kroz tebe.
U ... u tebi plivaju leševi
izderani...do kosti...
a među njima lubanja...
bez dijela kosti.
Na vršcima pukotina vise...
crvi,crni crvi...
A ti...ti dozivaš me k sebi.
Ja opirem se i ne dam
se k tebi jer i sama znam da
nosiš prizore smrti i da
ću , zasigurno, jednog
krvavog dana biti i
ja prizor, al zasad još ne...
još ne jer sam svjesna.

14:14 | Komentraj (0) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:been to hell,lived to tell Dizajn by:Freaky Layouts