one love one life

utorak, 23.12.2008.

a badnje veče dolazi...

Puno se toga odvija unutra, a i izvan mene. Ali u obje verzije samo sam promatrač. Ovo je obično doba kada ljudi donose odluke, razmišljaju o svome smislu, o plodovima svoga života. Baš sam sada pogledala što sam cca u ovo doba mislila prošle godine... znam da mi je glavna odluka bila: Sve novo..Sve...
Zato danas..godinu dana kasnije imam novu odluku: neću donositi odluke pod utjecajem emocija. Emocije su super stvar..reklo bi se..dobar sluga, loš gospodar. Na temelju njih se ne donose odluke. Odluke se donose na miru i u tišini.

Image and video hosting by TinyPic

samo tada si u stanju pronaći pravi put, svoj put..u središte sebe. I tada ne tražiš više svoju svrhu, niti smisao života, nego to živiš..bez suvišnih pitanja. Živiš jednostavno i lako ..često nesvjesno..poput samog disanja.
Disanje je najbitnije. A tako često ga nismo svjesni. Ni svog niti tuđeg. Ali tom najvažnijom životnom operacijom mi ne kontroliramo..dišemo i to je sve.
Odakle onda ta ideja da možemo ičime upravljati?! Mi možemo imati tek privid da nečim upravljamo, da imamo kontrolu nad situacijom.... ali Život će nas već postaviti gdje nam je mjesto, i naučiti nas ono što trebamo naučiti..što god to bilo... Znam samo da ako to prihvatiš u kojem god obliku došlo, a češće je neugodno i bolno..al ako se ne opireš..nego samo promatraš...stvari će se složiti tako savršeno..i biti će nekako ovako:

Image and video hosting by TinyPic

i niknut ćeš savršen..gdje god...bez vode, usred pustinje...

Često mi fale riječi. Kao sada. Sunce je. Ljude bi veselio snijeg. Da je snijeg bunili bi se na gužvu na cesti i bljuzgu..predpostavljam.. našlo bi se već nešto za pritužbu.. Bijeli božić..

E.. pa možda ovo bude šareni, a možda žut i sunćan, a opet možda padne kiša i sve poprimi nijanse sive..siva je nepogrješiva boja..

Nije li se uzaludno boriti protiv toga?
Lov na vjetrenjače..ako sam sebi nije svrha, prelazi iz zabave u frustraciju. Ako lovite vjetrenjače lovite ih samo zato što to volite (ja to volim).. nikako ne očekujte da će vam vjetrenjače dati odgovore.. inače ste fulali i ljutit ćete se na njih.. a one se samo okreču...i ispunjavaju svoju svrhu.
Možda da se naljutite na Vjetar?!... mislim to ljudima dobro ide: uvijek je kriv netko baš poput vjetra jer:
Ne da se vezati.
Nikad ga ne vidiš.
Osjetiš ga.
Može biti lagan, a može imati razornu moć.
Nevidljiv je.
Neshvatljiv.
Mjenja smjer....
Nisu krive vjetrenjače. Vjetar je kriv. On im daje Život...a one ga samo Žive.

Image and video hosting by TinyPic

Dočekajte Božić otvorena srca..u kakvom god stanju to srce bilo.. Bog se već jednom rodio u smrdljivoj štali. On vam želi sve najbolje..a ja se pridružujem njegovim željama :) Stvorio vas je savršenima..pa tko vas ne bi volio cerekcerek


- 11:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #