one love one life

ponedjeljak, 13.10.2008.

Klupko se počelo odmotavati..opet mi se pjeva..

Kraj teškog razdoblja se nazire. To je puno. Nikada nije baš sve idealno u životu, ali postoje periodi koji u vam gotovo neizdržljivi i oni u kojima opet vidite svjetlo..i imate nade.
Teška sam osoba znam.
Nije me lako razumjeti.
Moji motivi većinom nisu shvatljivi čak ni kada ih pokušam razjasniti.. možda tek tada nisu shvatljivi.
Ali sam i osoba koja voli bez potrebe da posjeduje... i tu bolnu stvar vjerujte nije lako živjeti. Ali nedavno sam još jednom prošla kroz taj osjećaj i dobila svoju osobnu pobjedu.
Hvala ljudima koji su bili uz mene.
Sanja. Fabi. La. Rebs. Miriam.. (hm..fali li to meni dobar muški prijatelj?!)
Hvala.

Image and video hosting by TinyPic

Neki ljudi mi fale..
Image and video hosting by TinyPic

Ali oni znaju da su im vrata uvijek otvorena.. nije li to bit prijateljstva?

Savjet dana: Ponekad kad si ljut sjedni i razmisli..

Image and video hosting by TinyPic

I želim reći još samo jednu stvar svima koje volim:
Stvarno vas volim, možda nekada zakažem, imam mana hrpu, ali imate moju ljubav..a to je nešto. Nekad mi fale riječi i ne znam se izraziti, ali otkrivam vam to kroz svakodnevne sitnice. Vi moj život činite bogatijim i zahvalna sam Bogu na Vama i veselite me. Predivni ste i jedinstveni svaki ponaosob i šareni i ..neopisivi. Bez obzira koliko vremena provodim s vam ( većinom puno manje nego bih željela).. bez obzira da li ste svakodnevno prisutni ili ste odselili, da li me još volite ili me više ne volite...
sve je svejedno..jer ja vas volim.
znam da neke svoje ljubljene ljude možda nikad više neću vidjeti..bar ne u ovom životu, neke sam izgubila, neke.. šta god i kako god.. ovo vrijedi za sve ljude koji su ikada ušetali u moj život kao prijatelji.
Neprocjenjivi ste. Zapamtite to. I nedajte nikad nikome da vam određuje vrijednost.


Image and video hosting by TinyPic

Od sreće bih zagrlila svemir.

Image and video hosting by TinyPic

- 17:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #