nedjelja, 03.06.2007.

Nikad se nemoj prestati smijesiti, cak ni kad si tuzan, jer mozda se netko zaljubi u tvoj smjesak!!!

Da,novi post...ovaj post biti će sasvim običan...bio je već i red da ga napišem pa evo...
Trenutno sam nekako sretna,ispunjena,a već se jako dugo nisam tako dobro osjećala...Dobar je osjećaj kada ga možemo osjetiti,kada osjetimo ispunjeno,kao da smo ponovno rođeni...

"Ne gledaj unatrag i ne žali za nečim što je prošlo i nemoj se brinuti oko
budućnosti koja će tek doći. Živi u sadašnjosti i učini to tako
predivnim da će biti vrijedno sjećanja."



Što reći...Živi se život punim plućima,živite kao da vam je sutra posljednji dan. Neka vam svaki dan bude poseban...
I opet se vraćam na prijateljstvo...jedno novo prijateljstvo mi je dobro došlo. Odlično je imati frenda kakvog ja imam....sigurna sam da bi ti pomogao u mnogočemu,danas sam to shvatila i jako mi je drago zbog toga...


''…Svijet kojeg želiš može biti osvojen. On postoji. On je stvaran. On je moguć. On je tvoj…''


Curke moje jedine...volim vas jako,ah to uostalom i znate...
Antonela,jako mi je drago zbog tebe,Sandra mi je sve ispričala...baš sam hepi zbog tebe...pamet u glavu,heh...

Ne provodi vrijeme s nekim tko ga ne želi provoditi s tobom.

Sandra, o sandrice moja,što reći osim da si super i da te jako volim...doći će netko već u tvoj život,vjeruj mi....imam porukicu za tebe,moždag se osjetiš bolje...

Možda Bog želi da upoznaš mnogo krivih osoba prije nego upoznaš onu pravu,kako bi,kad se to desi, mogao biti zahvalan.

Čovječe nikad ne plačem,ali jbg...sad su mi malo potekle suze,heh....

i šećer na kraju moja Dinica....joj,ti si nešto što ne mogu opisati riječima,ti si nešto što najbolje što mi se dogodilo u životu...nešto naprosto prekrasno...jako te puno volim i tak...heh....

Na ovom svijetu možda si samo jedna osoba, no za nekog-ti si čitav svijet.


Čovječe,pišem ovo kao da me sutra neće više biti,heh...ma joj,što još reći osim uživajte,volite,zabavljajte se....pusa jedna velika svima...


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.