nedjelja, 10.12.2006.

čudno....

čudno je kako neki ljudi mogu biti tako čudni....kažeš jedno,napraviš drugo ili kažeš jedno napraviš to i onda to povučeš natrag....baš strange....čudno je kako samo jedan mali detalj može povrijediti čovjeka,kako jedna novost može čovjeku uništiti cijeli život kako zbog jedne informacije čovjek se totalno izgubi....ili čudno je kako ti je životu u jednom trenutku super i sve za pet i u sekundi se promijeni toliko toga i samo staneš i pitaš se:" kuda dalje?" ili kaj je ovo sad bilo.....toliko si zbunjen u tom trenutku da ni sam ne znaš kako ćeš dalje ili što će biti dalje.....sve je to relativno čudno...sve što se događa...nitko ne znam što će biti sutra ili što će biti već za 5minuta..možda toliko toga,možda sve po starom....
ma dobro,eto mene tako malo puklo sad da to napišem sve,ne znam ....imresionirala me jedna osoba jako.....toliko glupa osoba da je to nešto neviđeno,al ajd dobro....
kod mene sve po starom.ne znam što da pišem više.....u jednom danu toliko različitih osjećaja ti se promijeni da ne znam....jedan dan sam super,5 minuta kasnije tužna,pa onda ljuta,pa razočarana pa opet hepi i tak...smiješno ali istinito...jedva čekam sad kraj škole,da se malo odmorim kako treba,stalno sam umorna,nikako da se naspavam kako treba...ma koma...ajd uživajte koliko možete i pusa svima......kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.