tračanje

" Što to ima u ljudima tužno da ulaze u tuđe živote..? ", pitanje je koje smo si prošle subote postavili na kapitulu naše frame svjesni da tračanje nije nešto preko čega se samo tako treba prelaziti.

Stalno kopamo po tuđim smetlištima. Mogli bismo ispravno govoriti. A tako često govorimo krivo! Mogli bismo čuti toliko toga lijepoga. A toliko puta sa nekom zlom radošću slušamo ono ružno o drugima! Naše su oči stvorene da gledaju u svijet pun ljepote. Zašto tako buljimo u zlo?

Naša je zadaća da ne sudimo prije Boga! A svejedno smo toliko puta samo spremni isticati tuđe mane, pogreške, postupke... A mi?! Za sebe imamo tisuće izgovora i pohvala.

Zašto ne možemo zamisliti ispijanje kava sa frendom bez da se dotaknemo i priča i pričica iz tuđih života?
Zar nam je tako teško osobi pogledati u oči, odvažiti se na iskren razgovor, i s najboljom namjerom i ljubavlju joj reći ono što smo možda loše kod nje primjetili?

Pa i sam sveti Franjo, čiji primjer mi, manje ili više, želimo slijediti nam jasno govori da tračanje osiromašuje zajednicu u kojoj se ogovara. Zar si to želimo učiniti?

U Franjinu životopisu piše: "Ogovarače je strahovito oduravao, većma negoli ostale nosioce mana. Kazivao je da oni u svom jeziku nose otrov i da ostale svojim jezikom truju. Zato je one koji su prežvakali tuđe slabosti poput zajedljivih buha, kad bi govorili, izbjegavao. Kao što smo već vidjeli, otklanjao bi uši, da ih, slušajući takve, ne okalja. "
Imamo li mi hrabrosti to učiniti, slijediti Krista Franjinim stopama i onda kada treba reći NE tračaju?! Možemo li ukrotiti našu znatiželju i koji puta pregristi jezik?

Kaže nam pisac životopisa o Franji dalje ovako: "Ako bi slučajno što nepovoljno o kome pomislio ili bi slučajno izrekao koju nezgodnu riječ, odmah bi svom poniznošću priznao svoj grijeh onomu o kom je nepovoljno mislio ili nešto takvo kazao, i molio bi oproštenje. Savjest, svjedok svekolike nedužnosti, nije mu dopuštala da miruje, svom brižljivošću se čuvao, dok nije ranu srca izliječio. "
Nije li nam primjer ovog velikog, a vjerujem svima nam dragog sveca, dovoljan da shvatimo da tračanje nije nešto što je u nekim prigodama neizostavno, da tračanje nije samo obična šala, jer i sami, vjerujem, znamo koliko boli kada drugi o nama govore iza leđa.
Jesmo li dovoljno odvažni poniziti se, priznati i primjetiti pogrešku, moliti za oproštenje?!
Ne dopustimo se oglušiti svojoj savjesti, glasu Onoga koji je ljubav, kada nam u nekom kutku srca prišapne da priđemo pojedinoj osobi. Jer ogovarajući i šireći razne glasinev, kao što ona jedna priča kaže, bacamo perje koje se kasnije ne može više pokupiti!

Pokažimo da ne želimo biti oni koji će se podrugivati i ismijavati samome Kristu u darovanim nam osobama već oni koji će ako treba poput Šimuna Cirenca podmetnuti svoja leđa pod križ tih ljudi!

petak, 29.02.2008. u 16:00 ][ 14 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


...


...koja korača...



'' Ponekad čini mi se kao da lutam,
al uvijek dođe svijetlost i na kraju puta...
Netko je tako uredio stvari
da otkloni sumnju i u mojoj glavi...''


Image Hosted by ImageShack.us


Superić blogovi :))


Jedan poseban ;
Pomoć Filipu Dobriću

I još jedan posebniji:
Frama Trsat

Frama Trsat:
Sandrica Sandrić :)
Ida :-)
Kate
Martina
Petra
Klara

Do kojih rado svratim:
Little Angel
Za život !!
FSR Trsat
Pruži ruku
Tau5 ili :)+
Flipflops
Brat magarac

Blogići još nekih poznatih mi ljudova...
4 koke :)
Sike,Bačo,Dražen



Moj mail ; marta16ri@gmail.com
( piši te ;)

Image Hosted by ImageShack.us



Smijeh je lagano, srebrno zvonce što nam ga je dobri anđeo dao da ga nosimo sa sobom na svom životnom putu.
Joseph Roth

Traži uvijek svjetlo, a ono mračno ostavi gdje leži.
Ako ti unatoč tome bude ponekad teško,
pokušaj malo biti poput klauna.
On u svom srcu plače, ali ipak
nasmijana lica svira djetetu violinu.
Tako se i njegovo vlastito srce liječi od žalosti.


Vrijeme ne čeka nikoga.
Iskoristi svaki trenutak koji imaš, jer on ima vrijednost.
Podjeli ga s posebnim ljudima
i on će biti magičan...


BRATE MOJ
U TVOJIM OČIMA JA VIDIM SAMO TUGU
U TVOME POGLEDU SVA LUTANJA
ZAR I TEBI ŽIVOT SMISLA VIŠE NEMA
I UZALUD KRIVU SREĆU TRAŽIŠ

BRATE MOJ KRIST I TEBE TREBA
BRATE MOJ KRIST I TEBE ČEKA
BRATE MOJ KRIST I TEBE ZOVE
BRATE MOJ KRIST I TEBE ZOVE
DOĐI I SLIJEDI ME

ON ZA TEBE SE RODIO
ZA TEBE ŽIVIO I UMRO ZA TEBE
ZA TEBE USKRSNUO ZOVE TE TVOJIM IMENOM
ON ZA TEBE SE RODIO
ZA TEBE ŽIVIO I UMRO ZA TEBE
ZA TEBE USKRSNUO ZOVE TE TVOJIM IMENOM
DOĐI I SLIJEDI ME

U TVOJIM OČIMA JA VIDIM JEDNU SUZU
KOJA GOVORI OPROSTI MI
ZNAM DA OSJEĆAŠ KOLIKO TE LJUBI
I KOLIKO TI TOGA ŽELI DATI

BRATE MOJ....




UČITELJU, GDJE STANUJEŠ !?
Samo za Tebe, samo na Tvoju riječ
ja ostavljam sve, za Tebe, Isuse.
Samo za Tebe učinit ću sve, baš sve
svoj život ću dati, sve svoje godine.
Samo da budem gdje si Ti,
samo da živim u Tvojoj ljubavi.

Učitelju, gdje stanuješ, kaži gdje stanuješ,
jer želim Ti doći i ostati s Tobom zauvijek.

Samo za Tebe
i Tvoje ljubavi koja živi u meni,
sve rane liječi mi.



KAO MARIJA
Kao Marija da te ljubim,
tvoju Riječ da čuvam ja,
kao Marija da je nosim
sred srca svojega.

Samo tebi da se klanjam,
samo tebi predam sve,
da te ljubim srcem cijelim,
kao Marija, Isuse.

Kao Marija da te ljubim,
tvoju bol da dijelim ja,
kao Marija da te pratim
sve do križa tvojega.

Kao Marija da te ljubim,
tvoj put da slijedim ja,
kao Marija da ti služim,
da ti predam život sav.







...koja korača...