...

O Bože, zašto je katkad tako teško ljubiti, biti ponizan, skroman..?

Stanem ponekad pred jaslice ili pak kleknem pred križ i razmišljam.. Tko bi očekivao da će se Bog utjeloviti i postati čovjekom? Da će se roditi u štalici? Da će biti raspet, za nas, na križu među zločincima? Da će uskrsnuti? Tko bi očekivao da će Bog sići s neba da bi bio bliže čovjeku? Da i danas u svijetu On može djelovati po našim rukama?
To stvarno nema "logike", ne one naše ljudske!

O Bože, takoo često, prečesto, zapinjem baš na ljubavi, poniznosti, skromnosti..
Tako često, prečesto...



srijeda, 09.01.2008. u 21:13 ][ 4 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


...


...koja korača...



'' Ponekad čini mi se kao da lutam,
al uvijek dođe svijetlost i na kraju puta...
Netko je tako uredio stvari
da otkloni sumnju i u mojoj glavi...''


Image Hosted by ImageShack.us


Superić blogovi :))


Jedan poseban ;
Pomoć Filipu Dobriću

I još jedan posebniji:
Frama Trsat

Frama Trsat:
Sandrica Sandrić :)
Ida :-)
Kate
Martina
Petra
Klara

Do kojih rado svratim:
Little Angel
Za život !!
FSR Trsat
Pruži ruku
Tau5 ili :)+
Flipflops
Brat magarac

Blogići još nekih poznatih mi ljudova...
4 koke :)
Sike,Bačo,Dražen



Moj mail ; marta16ri@gmail.com
( piši te ;)

Image Hosted by ImageShack.us



Smijeh je lagano, srebrno zvonce što nam ga je dobri anđeo dao da ga nosimo sa sobom na svom životnom putu.
Joseph Roth

Traži uvijek svjetlo, a ono mračno ostavi gdje leži.
Ako ti unatoč tome bude ponekad teško,
pokušaj malo biti poput klauna.
On u svom srcu plače, ali ipak
nasmijana lica svira djetetu violinu.
Tako se i njegovo vlastito srce liječi od žalosti.


Vrijeme ne čeka nikoga.
Iskoristi svaki trenutak koji imaš, jer on ima vrijednost.
Podjeli ga s posebnim ljudima
i on će biti magičan...


BRATE MOJ
U TVOJIM OČIMA JA VIDIM SAMO TUGU
U TVOME POGLEDU SVA LUTANJA
ZAR I TEBI ŽIVOT SMISLA VIŠE NEMA
I UZALUD KRIVU SREĆU TRAŽIŠ

BRATE MOJ KRIST I TEBE TREBA
BRATE MOJ KRIST I TEBE ČEKA
BRATE MOJ KRIST I TEBE ZOVE
BRATE MOJ KRIST I TEBE ZOVE
DOĐI I SLIJEDI ME

ON ZA TEBE SE RODIO
ZA TEBE ŽIVIO I UMRO ZA TEBE
ZA TEBE USKRSNUO ZOVE TE TVOJIM IMENOM
ON ZA TEBE SE RODIO
ZA TEBE ŽIVIO I UMRO ZA TEBE
ZA TEBE USKRSNUO ZOVE TE TVOJIM IMENOM
DOĐI I SLIJEDI ME

U TVOJIM OČIMA JA VIDIM JEDNU SUZU
KOJA GOVORI OPROSTI MI
ZNAM DA OSJEĆAŠ KOLIKO TE LJUBI
I KOLIKO TI TOGA ŽELI DATI

BRATE MOJ....




UČITELJU, GDJE STANUJEŠ !?
Samo za Tebe, samo na Tvoju riječ
ja ostavljam sve, za Tebe, Isuse.
Samo za Tebe učinit ću sve, baš sve
svoj život ću dati, sve svoje godine.
Samo da budem gdje si Ti,
samo da živim u Tvojoj ljubavi.

Učitelju, gdje stanuješ, kaži gdje stanuješ,
jer želim Ti doći i ostati s Tobom zauvijek.

Samo za Tebe
i Tvoje ljubavi koja živi u meni,
sve rane liječi mi.



KAO MARIJA
Kao Marija da te ljubim,
tvoju Riječ da čuvam ja,
kao Marija da je nosim
sred srca svojega.

Samo tebi da se klanjam,
samo tebi predam sve,
da te ljubim srcem cijelim,
kao Marija, Isuse.

Kao Marija da te ljubim,
tvoju bol da dijelim ja,
kao Marija da te pratim
sve do križa tvojega.

Kao Marija da te ljubim,
tvoj put da slijedim ja,
kao Marija da ti služim,
da ti predam život sav.







...koja korača...