created by VF design








< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Opis bloga

ispovijesti jednog....učenika

Ime:Bernard
Prezime:Jurić
Nadimak:Beki,Bex..


..........................

JA: ne znam kako bi
u kratkim crtama opisaosebe, zato jer je to nemoguće.
Teško mi je gvoriti o
samome sebi zato jer mislim
da trebate pitati druge
jer me svatko doživljava
na svoj način.


TRENUTNI TOP 6:
Marilyn Manson
Combi Christ
London after midnight
Jack Off Jill
The Birthday Massacre
Emilie Autumn

BLOGOVI koje posjećujem

METAMORFNI MOMENT

Došlo je vrijeme za promjene.
Hodam ja tako ulicom i gledam sunce, ljude, sudbine, travu, svijet. Odjednom shvaćam...ta misao dopire do mene tako bistra i jasna...ovo više nisam ja. Ova trava nije onakva kavom je želim, sunce nije kakvo bi trebalo biti, ljudi nisu ono što su za mene nekada bili....I tada shvaćam...ništa se od svega toga nije promijenilo. Jedino što se promijenilo sam ja. Stanem, gledam, udišem zrak...opet je onakav kavim ga želim, sunce je opet sjajno, trava je zelenija a ja...ja sam drukčiji...drukčiji samo za sebe, nije mi važno da drugi znaju, nije mi važno što drugi govore i rade...ništa više nije važno..Shvaćam da je predstava završila iako to nisam htio...jedan je period iza mene...jedan neizbježan dio mog života koji će me uvijek pratiti....ne žalim se. Drago mi je...toliko sam dugo to čekao...taj trenutak bistrine....i što sad???
Sad će se promijeniti i neke druge stvari koje bi mogle bolje reflektirati ono kako se osjećam i kakav sam.....Ne mijenja se sve...jedan važan dio mene ostaje. Tko me mrzio dosada ima me pravo mrziti i dalje (znate kako kažu:osoba koju puno drugih mrzi mora da je dobra)...tko me volio, volim i ja tebe....tko me nije poznavao sada će upoznati nešto drugo............MENE

29.05.2008. u 19:27

Komentari (4)
Da/ne
Isprintaj
METAMORFNI MOMENT






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.