powered by OMCHO RACING COMPANY

29.10.2009., četvrtak

ANA

Fale mi tvoje malene oci
i tvoje preslatke usne male
fale mi tvoje misli i rijeci
fale mi tvoje slatke sale.

Falis mi jutrom kad se budim
jako mi falis preko dana
i kada uvecer idem leci
stvarno mi stalno falis ana...

17.10.2009., subota

NJADRAZOJ

E kad bi znao pisati koliko mi znacis
taj bi papir bio svila, a tinta latice ruza
ta bi svila bila mirisna i njezna
i natopljena od mojih suza.

E kad bi znao kako da ti recem
sve ono sto mi znacis sada
ne bi ti smetalo sto ja star sam
a ti najdraza tako mlada.

E kad bi bar znao pisati o tebi
al nema tih stihova sto tebe bi opisali
e kad bi znao srce prostrjeti pred tebe
samo bi se ljubili i suze jedno drugom brisali...

11.10.2009., nedjelja

ZBOGOM

sada te napustam jednom za uvjek
i znam da nemas snage se borit
sada te napustam s jedinom molbom
nemoj me vise ovako morit

okrecem ledja da ne vidis suze
jer se i sramim zaplakat za te
tebi sam ipak jedina moja
poklanjao uvjek najljepse sate

opet me ostavljas ranjenog ovdje
gdje me je sam vrag ubo rogom
sa suzom u oku i krvavih ruku
sada ti kazem zauvijek ZBOGOM

06.10.2009., utorak

IPAK

mozda mi neces vjerovati na rijec
nikad te nisam zamjenio drugom
koliko god da sretni smo bili
i koliko da sam te ispunjao tugom

mozda mi ni sad ne vjerujes nista
al nisam ja otiso jer nisi mi draga
samo sam htio zastiti tebe
da nikad ne upoznas u meni vraga

znam da mi vise ne vjerujes nista
al stvarno ti nikad lagao nisam
zato oprosti za sve sto je bilo
pred svima priznajem stvarno kriv sam

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>