powered by OMCHO RACING COMPANY

13.11.2006., ponedjeljak

A NASLOV?


ne znam kada al znam da jesi
vec se laganao zavukla tajno
negdje duboko u moje misli
i vidim tamo ostat ces trajno

ne das mi mislit u sve se prtis
nekako u svem lik tvoj se krije
koliko god te ne poznam dobro
osjecam ko da sam sreto te prije

mozda nas puno stvari djeli
i mozda te nikad imati necu
al hvala ti za sve sto mi znacis
i sto mi zivotu vracas srecu

09.11.2006., četvrtak

LIVIA

nemoj me pitat zasto sam tuzan
odgovor nemam
i nemoj me zvati da dodjem k tebi
sad nisam spreman
odavno nisam usnama svojim
poljupce krao
odavno nisam buket od ruza
nikome dao
i zato te molim da pazljiva budes
kad usnama svojim
dotaknes moje drhtave usne
jer se njeznosti bojim


07.11.2006., utorak

ODLAZIM

kome da recem koliko te volim
kada ti pogledi gledaju drugdje
kako da podjem za tobom i kleknem
kad zatvaras vrata za sobom svugdje

kome da poklonim dodire njezne
kada mi djepovi ruke griju
kome da pruzim poglede meke
kad ti se oci od mojih kriju

sada te opet ostavljam samu
mozda cak i posljednji puta
sada te opet napustam sreco
i nemoj biti na mene ljuta

odlazim nekud putem samoce
jer ubija ova tvoja hladnoca
odlazim nekud u zemlju bez sunca
da pustim srce na miru da skonca

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>