<body> Odvratno!!! - Magnificent... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

design: *choco [dz]
others: ×;×;×


Opis bloga

Borba s ogledalom


PEXA

-moje drugo JA
-ljepše
-čišće
-mršavije
-slobodnije
-voljeno
-sretno


Sweet,sexy...just beautiful





Odvratno!!!
četvrtak, 09.07.2009.

Evo skoro je jedan sat,a ja sam taman prije 15 minuti pojela sendvič!!!
Koji mi je kurac.
Glupačo glupa kako te sram nije.
Vidi se!!!
Pogledaj se u ogledalo pa onda ajde jest vidit ćeš da nećeš više imat apetita.
Loše se osjećam.
Ali ne samo radi hrane nego općenito.
Ne mogu više,nemam snage.
Umorna sam...
Hoću vikati!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Glupačo,glupačo,glupačo...
Ajme cure oprostite.
Ovo se odnosi na sve cure koje čitaju moje posteve.
Ako tražite inspiraciju,nadahnuće da nastavite dalje onda ste falile jebeni blog.
Jer kao što i same možete vidit ovo je blog jedne kukavice,luzerice bez karaktera.
Ja se stvarno iz dubine duše ispričavam.
Želim bit jaka.
Bit ću!!
Hoću.
Već je novi dan.
Uspjet ću!!!
Ljubim vas puno i ne znam gdje bi sad bila da nema vas


| komentari [1] da/ne |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.