< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


design: Vekyca

... mAllO o MeN! ...

lud........................mmmm...da....

Zovem se: Adriana
Nadimak :Adry,Adrica,Adrich, ma ima ih još...
Idem u Talijansku srednju šk.-Liceo(2.raz.)
Rođena sam 12.09.1991 u Rijeci
Ljubav:zaljubljena...

Adrica voli:
..............................nanati
........................ici na tekme Rijeke
..................Izlaziti
............Svog dečka
................More
............Svoje psiće
..........Moje frendove
.......Kada je lijepo vrijeme
.....Ići po kavama
....Pričat na tel.hehe=))
...Čitati knjige
..Nasmijavati druge,al i kad mene neko nasmijava
.Slušati muziku
.Putovati
.Igrati play

Ne voli:

....................Dosssaadu
.................Kišu
.............Laganje
...........Svađu
.........Učiti
......Buđenje rano ujutro
......Kada dobijem Šugavu kavu
.....punk&metal
....kada mi lap top šteka
...kad mi stara sere...
..iskorištavanje
..ufurane ljude
..levatore
..kad me neko tlači
..debile koji ubijaju životinje,da bi žderali
............to bi valjda bilo toooo.....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

*****mala A*B*E*C*E*D*A!!!!****

A-adriana(naljepše ime-haha)samni umišljena...rolleyes
B-bolest( zna bit i jaako gadna)mad
C-cvik najbolje provale ima..uvijek me uspije nasmijati!!
Č-čokolada mmmm..dead
Ć-boo,ćuk(ružna ptica)zaliven
D-dule,hehe..drag dečko.... ostat ce mi zauvijek u sijecanjubelj
DŽ-džem fuuj(ne pada mi niš drugo napamet.)
Đ-???boo
E-ekipa uvijek sam za!!Eni(nema riječi s kojom bi ju opisala)svadamo se,pa se mirimo..ha!?
F-fotich-obavezno nosim sa sobom kad negdje idem,obožavam se slikat...
G-gačice(hehe)
H-hajdi(moja frendica...)koja mi jaako faali...cry
I-igle(mrzzzim ih..)mad
J-jagode najbolje voće...njam
K-kamenar(kmlja) još u osnovnoj smo bili ful dobri,uvijek radili gluposti i zajebavali se,i to mi sad ful fali!super je dečko..
L-liceo-moja šk.nut
LJ-ljeto naljepše godišnje doba:(nema šk.zajebancija,more..)kad ce ljeto??puknucu
M-martina (super cura..znamo se ful dugo.ludo moja),al moram i budallicu od marjana spomenut njega isto lolim ..thumbup:
N-novine(čitam ih kad mi je jaako dosadno)
NJ-njoki pa volim i nevolim ih..sretantuzan
O-oprost(i)-(skoro svako zaslužuje..) iako rijetko izgovorim tu riječ!!
P-praksa(živa tlaka...)neeebangheadbang
R- Rijeka(Rijeko moja najlijepša si znaj!!)
S-sramežljivost-mogu reć da ponekad znam bit sramežljivazaliven
Š-škola-baaa...ko ju voli???ja sigurno neebelj
T-tata(mogu reć da mi jako fali..voljela bi da tu živi)
Tulezi-moj bubich kojeg jako lolim...smijeh:
U-ukori-ko ih je izmislio?!šta nije imao pametnijeg posla!?mad
V-
Z-zamet(metropola-heh)u tom sam kvartu živjela punih tlinaest godinacry
Ž-i na kraju moj ŽEKY on mi je poput brata,uvijek uz mene kad ga trebam!!ma najbolji si!!yespartymah

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us







Myspace Glitters
Myspace Glitters

Image Hosted by ImageShack.us


Puno je razloga za stavit ovu sliku...Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22
**JA**Image Hosted by ImageShack.us

Adry&mirta-promoviraju novi auto..Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16


MarkoImage Hosted by ImageShack.us

enny&adry Image Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-16


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter

ENNYImage Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-16
moja beba-Image Hosted by ImageShack.us



ja&mirta(=Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

a vidi ih..čke..

nas dweImage Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-16

mallo cuge(=Image Hosted by ImageShack.us

MARJAN-a budallica=)Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

JA-Image Hosted by ImageShack.us

MIRTAImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

3čke u benčiću=))Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

opet nas 2-Image Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-22tinaImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


maky&ana&linda
Image Hosted by ImageShack.us

ADRYImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16
enny&jojohref="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us
&
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Happy Winnie The Pooh Glitters

Glitter Happy Winnie The Pooh Glitters


hehe...aaariel=))Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

večinom se sluša-Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22
naš moto!!!heheImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
/img153/5004/kissesnb7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



idemo u shopping=)
Image Hosted by ImageShack.us





petak, 15.02.2008.

mmm..da....bilo je i vrijeme....

....ooo evo i mene nakon duze vremena...da,da..belj
neznam od kud bi počela pisat,u ovo vrijeme je bilo pun kurac stvari neke dobre,neke nisu al jbg.sve je to za ljude-valjda-eek
ukratko,jednu subotu sam bila na maskarama na grobniku,i ostala bez torbice,mobitela i digitalnog,cryahaa koje sam ja srece???headbangal da to nie sve jucer ,malo sam se napila,malo haha pili mi na zametu i ja lupila glavom u neki zeljezni stup od vrtuljka bangi odjednom lokva krvi svi oko mene deru se treba ju odvest na šivanje a ja nekužim ni k...ja se još smijem...puknuculuddošla ja doma tako ubijena
i odma na spavanje,ujutro još onako ubijena pjevala po kući u 6 ujutro,banghaha al dobro sam ja,imam potres moz
ga,ništa strašno....

Žeki hvala,ful si me čuvao jučer nema šta hehe...zajebavam se...dead
Inače u šk.hmmm.di je meni uopće šk???thumbupahaa....da znam...neki put zalutam u tu zgradu...ništa posebno odem pokupit koj komad,i to bi bilo to...

Svaki vikend se uredno napijem,šta se mora se mora,haha...zujoovaj vikend sam bila sa stellom,balićem i mojom maky u colosseumu bilo spitza maturalna od moje šk bila, svi poznati...super!!!maky mi je bila malo loše na putu za opatiju al nakraju je bilo oksmijeh.Jucer ,bezveze,mislila sam ić s dečkom u kino i bit s njim cjelu vecer a ono nista ja se zgazilazijevnut,morao je doc po mene i gledat me onako ubijenu jer sam ja pila s frendom i eto tako sam ja provela valentinovo...krasno šta ne?!mislim meni je bilo dobro al mi je žao njega!sry!!!!
Sa eni kao sto vecina ljudi zna nisam vise dobra,desile su se neke promjene...možda je tako bolje...
...a sada ...Veeliku pusu šaljem mojoj Stellici koja je bubana u bolnici,ljube brzo mi ozdravi!!!!kiss
Aaa....i mojoj Maky,koja se muci s frizurom haha...kiSSsmokin
Marinici čko m0ogla bi se i javit inače,za to se koristi telefon ako si zaboravila!belj
Tokyu leeegeendo!!naughtyrolleyes
Žekiu,moj alkoholičar...hehebelj:
Robi!!!!ae roba kontaj vise onu tvoju...beljhaha..
Mirti isto veeejiku pusu šajem!!!!kiss
.............i to je to....yes
(:teletabisi kažu pa-pa:) pa i ja kažem pa-pa do sljedeceg posta!!

wavefinomahmahmahwavepartyyes



| komentari (72) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.