< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


design: Vekyca

... mAllO o MeN! ...

lud........................mmmm...da....

Zovem se: Adriana
Nadimak :Adry,Adrica,Adrich, ma ima ih još...
Idem u Talijansku srednju šk.-Liceo(2.raz.)
Rođena sam 12.09.1991 u Rijeci
Ljubav:zaljubljena...

Adrica voli:
..............................nanati
........................ici na tekme Rijeke
..................Izlaziti
............Svog dečka
................More
............Svoje psiće
..........Moje frendove
.......Kada je lijepo vrijeme
.....Ići po kavama
....Pričat na tel.hehe=))
...Čitati knjige
..Nasmijavati druge,al i kad mene neko nasmijava
.Slušati muziku
.Putovati
.Igrati play

Ne voli:

....................Dosssaadu
.................Kišu
.............Laganje
...........Svađu
.........Učiti
......Buđenje rano ujutro
......Kada dobijem Šugavu kavu
.....punk&metal
....kada mi lap top šteka
...kad mi stara sere...
..iskorištavanje
..ufurane ljude
..levatore
..kad me neko tlači
..debile koji ubijaju životinje,da bi žderali
............to bi valjda bilo toooo.....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

*****mala A*B*E*C*E*D*A!!!!****

A-adriana(naljepše ime-haha)samni umišljena...rolleyes
B-bolest( zna bit i jaako gadna)mad
C-cvik najbolje provale ima..uvijek me uspije nasmijati!!
Č-čokolada mmmm..dead
Ć-boo,ćuk(ružna ptica)zaliven
D-dule,hehe..drag dečko.... ostat ce mi zauvijek u sijecanjubelj
DŽ-džem fuuj(ne pada mi niš drugo napamet.)
Đ-???boo
E-ekipa uvijek sam za!!Eni(nema riječi s kojom bi ju opisala)svadamo se,pa se mirimo..ha!?
F-fotich-obavezno nosim sa sobom kad negdje idem,obožavam se slikat...
G-gačice(hehe)
H-hajdi(moja frendica...)koja mi jaako faali...cry
I-igle(mrzzzim ih..)mad
J-jagode najbolje voće...njam
K-kamenar(kmlja) još u osnovnoj smo bili ful dobri,uvijek radili gluposti i zajebavali se,i to mi sad ful fali!super je dečko..
L-liceo-moja šk.nut
LJ-ljeto naljepše godišnje doba:(nema šk.zajebancija,more..)kad ce ljeto??puknucu
M-martina (super cura..znamo se ful dugo.ludo moja),al moram i budallicu od marjana spomenut njega isto lolim ..thumbup:
N-novine(čitam ih kad mi je jaako dosadno)
NJ-njoki pa volim i nevolim ih..sretantuzan
O-oprost(i)-(skoro svako zaslužuje..) iako rijetko izgovorim tu riječ!!
P-praksa(živa tlaka...)neeebangheadbang
R- Rijeka(Rijeko moja najlijepša si znaj!!)
S-sramežljivost-mogu reć da ponekad znam bit sramežljivazaliven
Š-škola-baaa...ko ju voli???ja sigurno neebelj
T-tata(mogu reć da mi jako fali..voljela bi da tu živi)
Tulezi-moj bubich kojeg jako lolim...smijeh:
U-ukori-ko ih je izmislio?!šta nije imao pametnijeg posla!?mad
V-
Z-zamet(metropola-heh)u tom sam kvartu živjela punih tlinaest godinacry
Ž-i na kraju moj ŽEKY on mi je poput brata,uvijek uz mene kad ga trebam!!ma najbolji si!!yespartymah

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us







Myspace Glitters
Myspace Glitters

Image Hosted by ImageShack.us


Puno je razloga za stavit ovu sliku...Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22
**JA**Image Hosted by ImageShack.us

Adry&mirta-promoviraju novi auto..Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16


MarkoImage Hosted by ImageShack.us

enny&adry Image Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-16


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter

ENNYImage Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-16
moja beba-Image Hosted by ImageShack.us



ja&mirta(=Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

a vidi ih..čke..

nas dweImage Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-16

mallo cuge(=Image Hosted by ImageShack.us

MARJAN-a budallica=)Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

JA-Image Hosted by ImageShack.us

MIRTAImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

3čke u benčiću=))Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

opet nas 2-Image Hosted by ImageShack.us
Shot with EF 81 at 2007-07-22tinaImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


maky&ana&linda
Image Hosted by ImageShack.us

ADRYImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16
enny&jojohref="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us
&
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Happy Winnie The Pooh Glitters

Glitter Happy Winnie The Pooh Glitters


hehe...aaariel=))Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

večinom se sluša-Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22
naš moto!!!heheImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-16

Image Hosted by ImageShack.us
/img153/5004/kissesnb7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



idemo u shopping=)
Image Hosted by ImageShack.us





srijeda, 05.09.2007.

da se malo i ja javim!!!

....Ovaj tjedan je nažalost počela škola..headbang
I u mom razr.su se dogodile 2 novosti.. došo je jedan dečko-zakon je..wavea tužna vijest je dečko koj je išo s amnom u razr.pao je..kolko god smo se svađali fali mi i žao mi je!!!jbg.cry
-moja mirta se oporavlja jako dobro,za 2tj.ide u tolplice.pa ju neću dosta dugo vidjeti!!al najbitnije da se oporavi i da opet bude s nama..fali mi jako..
-još neki dan mi se vratila martina..wee.i tako sad smo svako dan skupa!!!kiss
-od petka poćinjem s praksom..baa koja tlaka!!!belj
-ja i eny smo se neš bile zakačile,tako da ništa više nie ko prije...namcor
-ja i martina idemo skupa na njemački..(pa ćemo hvatat švabe po ljeti..)šalim se..
-tako da ću imat manje slobodnog vremena,a tu su još i treninzi...
-za promjenu sam opet bolesna...( iako to nie nikakva novost)...thumbup
-i da za točno tj.dana IMAM ROĐENDAN!!!!wee točnije 12.9 tako da ću se ić pirsat..naughtynutrolleyes
-a sad da ispričam jučerašnji događaj..njamino
poslje šk išla ja đir po gradu..i bila malo kod meka,i krenula ja do martine,i na stanici srela moje debile..(neću ih sramotit preko bloga) i išli oni halat i ja budala s nijima..btw ubila sam se..headbangi na putu srela staru kojoj je neš bilo malo čudno na meni..jer sam se ko debil cerila cijelo vrijeme,i glupavo ju gledala..
al sam neš levatila da me boli glava,blablabla..neznam ako je popušila tu spiku..nadam se da je..sretan
i tako ja izletila iz kafića zabrijala da sam vidila frendicu koju nisam vidila pun k..bang
i zaletila se na nju i zagrlila ju,kad se ona okrenula gledala me bljedo u stilu ko si ti jbt?!bangi onda ja budala skužim da sam se zaj.. malo žešće počela se smijat i išla sjest(oko mene su šabić,eny i nina isto crkavale od smijeha)a do nas marasi,ta cura keka isto..a jbg ša sad!!!puknucu
koja sam ja budala,isto tako sam zabrijala za nekog lika..a to nie bio on!!thumbup
Tako da nemojte halat jer bi vam se moglo desit isto ko i meni..al jbg.belj
evo toliko od mene dok se ponovo ne javim!!(dok ne napravim slijedeću glupost)nonosmokin
pozz svima!thumbup!posebno:martini,tokyu,ivanu!!!mah



| komentari (88) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.