WECO&CHIRO

17.06.2006., subota

Manjak euforije, nedostatak šećera u krvi??? *?/WECO/?*

Prije nego počnem opisivati zbivanja i anegdote iz mog života, moram još jednom ponoviti da ljudstvo ne bi slučajno zaboravilo, MYSTIC je PEDER! Nema veće PEDERČINE i to je znanstveno dokazano. Ovom prilikom svečano objavljujem da sam se odlučio ostaviti alkohola u bilo kojoj mjeri do daljnjeg…. Jučer smo ja i partyboy bili u kalvariji i moje krvno srodstvo je platilo upad nama desetorici i ona još i dan danas živi u uvjerenju da će joj se taj novac jednom vratiti. Poslije kalvarije smo išli na dundova u grad, meni je bilo trulo, falilo mi je euforičnosti, ali se zato patyboy(chiro) fino razbacivao na elektronsku glazbu koju ja inače obožavam ali jučer nisam bio sav svoj! Na gatu poznata lica, kljuka, bon-bon i štuka koje su neumorno nabavljale sredstava za malo poticaja jer je i njima falilo malo euforije. Jebite se svi koji idete na popravni jer ja ne idem. Svaka čast betmenu koji je jučer bio na briji. Danas je subota i jučer je bio petak, tko zna šta će bit u utorak, možda mystic prestane biti peder??? I tako je jučer bio dan pun zanimljivih događaja koje mi se uopće ne da opisivat u detalje, s obzirom na to da sam ja zaposlen od ponedeljka i da mi je poštovana gospođica kerolajn napravila scenu usred drugstora dok sam ja samo htio da bude mir u svijetu i na kraju sam platio fantu od 0,5 l 9 KUNA. Ajme nusho sad kad sam zaposlen mogu ti napravit blizance i uredno plaćat alimentaciju!!!! Malo sam zastranio, to bi bilo to za danas, možda bude i malo slika da vidite kakvi smo mi zapravo jebači i da malo podignemo seksipilnost našeg bloga…
Ostajte mi dobro i uživajte u životu jer nitko ne zna što će bit u četvrtak, možda mysticov dečko prakticira tarot pa on zna…??? Ajde živi bili pa se grizli za ušnu resicu….
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja jebačka majica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
chiro...

- 14:07 - Komentari (27) - Isprintaj - #

07.06.2006., srijeda

Ljudi moji evo mene na popravnom…

smokinsmokin
Dakle da se vratim kojih dva, tri dana u nazad…subota 8 i 12,Ja,Damir i Šime spavamo kod moje none, zvoni mi mobitel, javim se a ono ni 5,ni 6,ni 3,ni 14,nego profesor iz stabiliteta,(najebeniji predmet u mojoj školi),da me obavijesti kako sam kontrolni koji sam pisao u petak dobio 2(labuda).Dignuvši se u totalnoj euforiji pomislio sam da ću ovu godinu uspjet proći bez popravnog .A bio sam na dobrom putu sve do danas kad su stigli rezultati kontrolnog iz 2.polugodišta,i labud je na ražnju…kurac, jebem ti sve, pi…materinu, idem na popravni, za sad je to 1.,nadam se i zadnji.
Ali da sad ne jedem govna pošto vam nismo dugo pisali, moram vas obavijestiti da smo ja i moj prijatelj Weco stvarno stisnuli u školi tako da nas nema nigdje osim po bajama(kante za česme) jer tražimo nekakav kauč za odnjest ga na naše brdašce, novo okupljalište «neuspjelo izlječenih od alkohola»N I O A…
I tako dragi moji da ne duljim…
SeX, anytime, anywhere, right now…


Haiku:Ljeto je tu,
Vi ste tamo,
A ja sam na popravnom…

CHIROheadbangheadbangheadbang

- 15:56 - Komentari (10) - Isprintaj - #

03.06.2006., subota

Armenija je samo tako...

Čovjek nema veze sa prošlošću Armenije.Jer su armenska vozila proizvedena sa strane ljudi.I ako ste se ikad pitali gdje je Armenija kad budete došli u ponedjeljak u školu,ili na posao,pogledajte na karti pa nam javite.Pomognimo siromašnima,jer mi smo siromašni.Za bilo kakve donacije samo nazovite,ili napišite.
Mystic nas više ne zajebava,ali to ne znači da mi njega nećemo zašto Meksikanac uvijek ima veliki šešir na glavi???
Pitanje iz biologije za Nushu *the dojka*,zašto čegrtušu privalči meksikanac blok flautom???
Dis is de kveščen?
Music is changed my life in so many wayes.Zašto se pješački prijelaz zove Zebra,jebeš to zašto ne bih bio PAVIJAN.*ajde Radmila,daj požuri moramo potrčati preko Pavijana*Šta ne zvuči bolje???Fakat zvuČi…
Volimo si pojest čokoladu,ali opcsija je jeftinija od čokolade i još su punjeni narančom.
Od ovog broja uvodimo novitet u naš blog,biti će i haiku ali nam se danas piše novel+brojalica.

Šušti šušti Mario,
Zašuštim ti po staroj.

Ako nisi ratni zločinac
Šuštim ti po starom.

Eci,peci,Đek
Odi ti u mek.

Očeš burek ili slanac,
Imaš jako dobar palac.

Ovoj priči sad je kraj
Veco ide u dučan
Nije rekao ČIPŠANONE(p.s.na romski mamu ti jebem)

Zviznemo se kasnije WECO & CHIRO MYSTIC(9-7-6)

smokin

- 14:02 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
U ovom gublo se brije samo na bavlju. Nemoj te pustat malu decu da ga citaju, jer ce dobit osip po rukama ako ih imaju? mozda im zahrdaju kuke, a mozda i ne??* Ljudi sa metalima bez uvrede...
Mi smo casual jebaci, volimo oprasivat djevojke i dobre majke ali samo dobre. U samom blogu vidjet ce te koji nam se balvan desava svaki dan. Pusa( samo zenama)