utorak, 10.05.2011.

Mali mozgovi čiji je odljev poželjan

Na lijepu, njegovanu, dugu kosu kad dođu uši- čovjeku dođe da se ubije. Netko da mu uništi što je godinama čuvao, puštao i milovao, volio kao dijete i gradio na tome svoj ugled? Plakat će mali čovjek i vrištati, ali u tom trenutku će zaboraviti da se valjao po prljavim stubištima, zemlji i pržini. Odakle uši u zdravoj kosi?

Moj Aleksa, vidiš li šta ti nasta od kose? Ma ne da su ti je uši zaposjele, to su krvoločine, to su gnomovi i trolovi. Vrište sa razjapljenim čeljustima neke ružne glasove, a mi ih moramo slušati. Bjesne po svojim foteljama i izuvaju smrdljive cipele za večerama. Niz bradu cure im masti sladila od naše krvi, piju nam je svaki dan. Razgorače oči pa im trepavice otpadaju i ruše nas male jadnike po ulicama tvoje kose. Moj Aleksa, šta ti ovo uradiše od grada?

Oj, Malograđani, odijela vaša čista su. Mi ih peglamo i ravnamo a vi pljujete na naše ruke. Mi vas pitamo da nam date končić sa rukava ne bi li zašili neku pozornicu, a vi hračete po našoj kulturi. Mi vas pitamo okrajak kruha, a vi prdite po našim očima.

A ja sam vas branila, svinjad jedna. Ja sam prva stajala ispred vaših blatnjavih noktiju i govorila da niste tako loši i da je Mostar više od vas. E pa nije, srušili ste sve što ste mogli. Popišali ste nam poeziju i kazalište i književnost. Sve ste srušili,gamad jedna. Uvukli ste se u škole i u udruženja pa sad samo češete svoje zaražene kosurine i prosipate štetočine po nama svima. Evo vam zemlja i pare, jeble vas one.

Aleksa Šantiću, nisam sigurna da još želiš park u ovoj ruini. Sad na tvojim klupama i golubovi moraju dolaziti noću. Tamo ni djeca ne dobiju korice kruha, a kamo li oni. Sad će tamo doći neka mladež da ti pročita riječ,ali horda velikih štovatelja Domovine i Grada će ih izbičevati da im uzmu i spale papire.

Gugo, vidiš li ti šta su ti od grada uradili? Mi smo, bola' sada isprdak, a bili smo nekad narod! I ti si to govorio. Vidi nas, brate- ni na šta ne sličimo. Ne citiramo knjige već malograđanštinu. Eto na šta smo spali.

Plitke su vam hlače od odijela pa vam se vidi crta od guzice
Oj, Malograđani, govore vam čistači ulice:
Hvala lijepo na velikodušnom doprinosu za čišćenjem nam želji
baš vam lijepo stoje na sakou krpelji.

Aleksa?
VELIKE RIJEČI ZA VELIKE LJUDE, VELIKI LJUDI ZA VELIKA VREMENA.

Još su nam mala vremena.

Mi, malograđani s Kolodvora ZOO.


13:50 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>