subota, 02.02.2008.

*time...*

*Time keeps running away,
no matter what's left behind
it keeps on moving...*

Rekoše mi da sam mlada, da imam vremena
da je ovo naljepše doba, da mu budem predana
da ostavim brige iza leđa
sve ono što me muči, vrijeđa
Bože, kako lako ljudi pričaju, ne razmišljaju...

Rekoše mi da uživam, iskoristim mogućnosti
da sam sada djevojče u cvijetu mladosti
da ne brinem što će sutra biti
da se trudim što prije zaljubiti
pričaju, govore, nije bitno što ja mislim

O da mi je.. da samo ponekad odlutam
da se ne pravdam što letim il' šetam
i da mi je da samo jedan jedini dan
na svijetu bloga bezbrižno odsanjam san..

Nisam znala da ću ovako brzo živjeti
da će od 7 do 12 tako brzo letjeti
tužno je misliti o tom
kako sam zbijena u svijetu svom
i kako važno prisiljeno bude nevažno..

O da mi je.. da samo na kratko odlutam
da se izgubim negdje sasvim sama
i da mi je da samo jedan, kratki dan
na svijetu bloga bezbrižno odsanjam san...



*žao mi je ljudi.. nedostatak vremena..*


18:38 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>