petak, 28.12.2007.

*Samo tražim nekoga*

bila sam negdje daleko. ne znam gdje, ali je bilo daleko. stvar je u tome što sam znala da nisam kući, jer su ulice bile duže. kako god to čudno zvučalo.
uglavnom, bila sam daleko.
i sjećam se da sam tražila nekoga. posebnog. 'onog nekog'.. you know..
i odjednom su svi ljudi nestali i na toj jednoj velikoj ulici pojavio se čovjek. jedan jedini.

-Ako trazis nekoga
Nekoga za setanje
Onda ja sam covjek za tebe
Imam sedam milja duge korake
Lake kao oblake


Nasmijala sam se. izgledao je tako smiješno, a tako lijepo. gledao me u oči i znala sam da ga volim. ali nešto me je kočilo. znala sam da ne trebam dalje tražiti, imala sam 22 godine i bilo je već vrijeme da to znam. ipak smo bili zajedno već nekoliko godina. prvo prijatelji, a tek onda nekako jedno za drugo. nasmijala sam se.
Ne znam zašto ali prošla sam smiješeći se pored njega, tako da je krenuo za mnom.

-Ako trazis nekoga
Nekoga za cuvanje
Onda imam ruke za tebe
I za tvoje vrelo celo, dlanove
Meke kao jastuke


Bila sam tako sretna. bili smo sami u ulici i iako nismo hodali jedno pored drugog znala sam da me voli. i znala sam da ga volim. ali nešto me je kočilo. hodao je pored mene i tako sigurno čuvao svaki moj korak. tako me je sigurno pazio i bio mi je tu kad sam ga trebala. ništa više nisam trebala, ali nešto mi je falilo.


-Uzmi me
To je sudbina
Ima zena koje zakljucaju srce poput dragog kamena


Nasmijala sam se. i okrenula sam se prema njemu. kad me poljubio znala sam da je to to. sve je u redu, znala sam da ne moram dalje, znala sam da je ono što sam oduvijek htjela tu, kraj mene. onda se dogodilo to. sjetila sam se da sam daleko, sjetila sam se da su ovo one duge ulice. odmakla sam se. nije mi više bilo jasno. nije mi to više bilo to. prepala sam se.

*ja sam kockar bez sreće, ja se bojim, ja te molim.... idi sad....

rekla sam. uništila i pustila. sjela sam na sred ulice. zašto sam to napravila? nije mi bilo jasno. on je bio još više zbunjen nego ja, ali imala sam osjećaj da znam što radim, a nisam znala. niti je on znao. samo je gledao u mene. ja sam ustala.


-Ali trazis nekoga
Nekoga za zauvjek
Pa zato tvoj sam covjek oduvjek



Kad me ponovno poljubio znala sam da misli da sam samo zbunjena. i bila sam, ali to tada nisam znala. odmakla sam se. samo je gledao u mene....
*Ja se bojim, ja te molim... idi sad...
Ne gledaj me tako..... i ne ljubi me više...*




18:28 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>