petak, 27.04.2007.

ne mari za to...

..Budiš se još jednom
Ha.. kakav grozan san..
Sanjala si da si negdje u nekom svijetu dalekom
I da ti ljudi nude da prespavaš dan..

Svi smo mi draga u tom snu..
I nitko ti više ne može van
Ostajemo tako jadni i mali ko da smo svi samo varka
I najbolje bi bilo da prespavaš dan..

Spasit će te anđeli..
Jednom kad to oni budu htjeli.
Jer danas svatko radi ono što hoće i kad hoće
Danas smo svi na svijetu pali anđeli..
Odustali od snova
Jadni pali anđeli
Izgubljeni između slova
Ostavljeni crni anđeli
Između zbilje i sna
Između vrha i dna
Ostavljeni na ovom šugavom svijetu
Ostavljeni da se patimo i čupamo za van
Ostavljeni na milost i nemilost svakoga ko naiđe
Ili da jednostavno prespavamo dan..



*povuci još dim, udahni volju za put, uzmi moju ruku... ja te volim.. volim da ti pogađam sne i ne razumijem zašto te smeta.. ne mari za to..* azra


ja idem danas ili ujutro u raj..
ja odlazim u neopisiv i čaroban kraj..
zavidi mi, smiješi mi se u lice
ako želiš, otvorene su ti ulice..
LY


12:50 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>