subota, 21.04.2007.

Evo na želju jednog dragog blogera..

Utisak sa Dana hrvatskog jezika.

Ja sam bila voditeljica ove godine i bilo mi je puno lakse gledati sve iz te perspektive.
Počelo je u 12 sati i nismo kasnili. bar ne puno ja mislim. ako gledate na organizaciju bila je odlična (ne zato jer je moja škola organizirala nego jer je jednostavno bilo dobro, jako dobro).

Ove godine se puno recitatora bacilo na uzražajniji teatrlani nastup, i to baš nije izgledalo dobro kod svakoga. mislim, ok ali sve treba raditi sda dozom ukusa, i koliko god su se trudili, samo neki su bili zapaženi.

prvo mjesto zasluzeno je odnijela Treća osnovna škola. Oni su postigli ono što su svi htjeli a rijetki uspjeli. momak je zabljesnuo. na jednostavan, a spektakularan način.

Bilo je tu mnogo pjesama. Ali po meni su nastavnici trebali malko više pažnje posvetiti tome kakvu pjesmu odabiru i je li pjesma prikladna recitatoru i to. jer ako nije natjecanje ispada neozbiljno.

Ove godine je konkurenicja bila jaka, ono, svi su bili u priliku dobri, iako sam primjetila neke zamjerke. Naša predstavnica je bila predivna, bila je jako dobra. radila sam s njom pjesmu "Kad bi se moglo otputovati, Vesna Parun" i osjetila ju je jako dobro. ali eto, nije došla do izražaja i to joj je presudilo.

Sve u svemu, bilo je dobro. jako dobro. koliko pamtim sa ovih natjecanja meni je ovo bilo najbolje. Možda sam ja malko subjektivna, al eto.. nadam se da se i publici isto tako svidjelo. =)


znači,
1. mjesto Treća osnovna škola
2. mjesto Osnovna škola fra Jeronima Vladića
3. mjesto Osnovna škola Bijakovići.

Eto dragi moji, to vam je ukratko to..! budite mi lijepi i pametni.. ^^ =) hiiihihih

LY


13:39 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>