subota, 31.03.2007.

Ne može ništa da se menja, mnogo je razočarenja..

Sad kad bih pisala sve što osjećam
ne bi stalo ni u knjigu
sad kad bih pisala sve sto zaboravljam
svaku svoju riječ, i najmanju brigu
sve bi to ostalo nezapisano
u mojim mislima zaboravljeno
tako da se opet vrtim u krug..

Sad kad bih ti rekla zašto ne volim kišu
ne bi me shvatio
jer rijetki shvate osobe koje pišu
ono što im je život ostavio...
I da ti nacrtam, to ne bi bilo to
i da ti otpjevam, ostalo bi nedorečeno
da ti na milijun drugih načina kažem
ispalo bi da ti neukusno lažem..

Pročitaj ovu pjesmu koja će ti reći
sve moje osjećaje, dat će ti način kojim možeš spriječit
da nastane još jedna mala besmislica
puna ovih malih sitnica
koja meni puno znači
koja mene cijelu opisuje
ako me u njoj možeš naći
i u tebi se nešto moje krije...



"Bilo je pravih osecanja, bilo je laznih obecanja
ne moze nista da se menja, mnogo je razocarenja."


15:44 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>