ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

27.01.2008., nedjelja

jebemu...napravio maj spejs..napokon i ja..još se baš ne snalazim, ali ide..
vikend..među boljima..2 dana fešte i pol!..
petak : pijanka na mlinovima, pa klompa, brzo mrš van, pa hrast..u hrastu naj brutalnije i najbolje..grlilo se wc, razbijanje radija, ali radi..
subota..počelo standardnom pijankom na mlinovima, zabavno, pa upali miji u kuču i tam počeli feštat, pa ja i bađo ošli na čičkin rođendan u lovac..tam vrhunac večeri..zabava i pol! na putu do doma u kasne sate bilo jako zabavno :D ..
okej..danas sjebana nedelja kak i saka druga..neda mi se slike devati..ima ih na majspejsu..
aj bokkkk

- 20:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

23.01.2008., srijeda

dosadno je, dosadni ste

si ste glupi ko kurac..opče niste za nikšu zabavu!
tek je 15 do 12 i si ste spat dišli! odite u kurac!
ko bu s menom ludo plesal celu noč? pauk v kutu sobe, jebo vas


headbangheadbangheadbangpartypartytuzansretansretankissheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangpuknucu


Image Hosted by ImageShack.us


aj bok, jam se zabavil, dok si spavate..glupo je spavati, sam gubiš vreme..ko vas jebe idem sam s sobom feštati..

headbangpartysretancerekheadbangheadbangheadbangparty


- 23:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #

21.01.2008., ponedjeljak

ou jes jes!!!

Koncert je odličan bil...ou jea! Alergija je jebeno svirala!
Vokal je sako malo govoril da smo mu (publika) 4 zuba sjebali kak smo udarali u mikrofone..zaštitari pizdili jer bilo kaosa..jebeno su svirali..
Uglavnom, odlično je bilo..
Jebemmm..
I pun kurac ljudi bilo..videl ljude koje dugo nisam videl..si smo si skupa spili, splesali, pjevali,...
I tak..umoran sam u pičku materinu..al okej..i pak sam sretni nekši se zbudil..al i fest gladan..a jebeš..slike nemam s koncerta..valjda sara ima, ona je rekla da bu slikala, ali par minuta prije početka alergije sam ju videl mrtvu pijanu na klupici v hrastu kak spi :D ..jebiga..
I tak..v školu bum brzo išel..a neda mi see..jebemu..a jebeš..čini mi se da 9.2. je pogreb x v hrastu..lepo lepo..

I dobili smo prostoriju za probe!!! Jea!!! I to besplatno! Sam moramo parket složiti i to je to..v hrastu..par bendova bumo se zmetali za taj parket, i napravili to, pa svirali non stop..jea!!!

I tak..z-a-b-a-v-a! Jučer se isto pijanka nabacila..ja i bađo..ko drugi v nedelju popodne.. :D
Elu moram ubiti..jer me non stop jebe neki kurac..sam ponavlja se kaj rečem, popizdim..
NEBU MENE NIKO JEBAL!
Hm da...idem ve jesti ili se odmoriti malo..aj bokaččč

Evo ipak jedne slike alergije s koncerta..

Image Hosted by ImageShack.us


Jebena subota bila!!!



E D I T !!!!




Dragi moji,godine borbe za prostor nisu znacile nista.Tako da je djecja gradjanska inicijativa odlucila sljedece!->Previse pricamo,nista ne radimo.PREOKRET!.22.03. s pocetkom u 9:30 (ujutro) ispred CENTRA ZA KULTURUu Cakovcu, zapocet ce prosvjed za prostor za mlade!!Molim vas da se odazovete u sto vecem broju da grad vidi da se ne ZAJEBAVAMO!
DOnesite si i transparente,fucke..svejedno
ZAJEDNO SMO JACI!!


copy-paste!!Treba se razglasiti!!



evo..u čakovcu nam je pun kurac samo praznih priča i odlučili smo nekaj i napraviti..ubrzo budu plakati i letci..i idemo na ulicu za koji mjesec!
ou jes!!!


- 09:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

19.01.2008., subota

jea!



SRETAN SAM!!!!!!!


nananananannanananananannanaannanaananna!!!!!!!!!




p.s. ... danas koncert! jea!!!!!!! alergija! ou jes jes!

- 12:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

15.01.2008., utorak

ooo vikend! bleh


Daaaaaaaaaaa
Glopo se osječam..dosadno mi je za popizdit..
I na kurac mi ide svetlo v sobi, oči me boliju..
U subotu koncert! Ou jea!
Sviraju: ALERGIJA – zadar, pank
Dimidium – čakovec, metal
KZL – čakovec, hc
Lighthouse – čakovec, rock

Upad je 20 kuna, pare idu za kupnju bolje opreme za buduče koncerte..počne u pol 10..v starom hrastu, naravno..
I tak..zabava bu..sutra moram v jutro neko sranje za povjest delati..jebemu..
Neznam kaj več napisati..aj bok

- 23:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

13.01.2008., nedjelja

dnesla me je rakija

Evo, došel doma..nem preveč pisal, uglavnom, ovaj prošli tjedan bil pre pre pre jebeni..
ou jea!
Jučer bil na slušaoni v hrastu, I tam zabava, al bi čak I natrak v austriju..na još malo zabave, derneka i pijače! :D..(neki budu razmeli, neki ne)
Neda mi se pisati, evo slika..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





sutra škola.. =( jebemu

ajde bokač

- 22:58 - Komentari (24) - Isprintaj - #

06.01.2008., nedjelja

aj bokač...na tjedan dana..

aj bok..idemo u austriju...dost nas, društvo ubiti...
dojdem za tjedan dana...aj bok....




p.s. sori Anja kaj sam ti v 11 navečer doma zvonil i se zbudil..sori..ajd..vidimo se..

- 00:40 - Komentari (13) - Isprintaj - #

03.01.2008., četvrtak

mah..

Tu sam..danas bil bađijov rođendan, pa nas je častil malo..u hrastu se bilo, zabava, ali i velka gužva..u subotu koncert, al mi se neda iti jer nije u čk-u, a zima je i neda mi se..
A jbg..okej..
Dosadno mi je, i vani je fest zima..u kurac..
I sve je nekak za kurac..neki su živčani, neki bezobrazni, neki dobre volje, ali i oni za kurac jer su neki čudni..pa mi se nit van neda, s nikim, baš nikim..nema osobe s kojom bi mi se dalo van il kaj got..
Jebiga..
Doma bi najrađe bil non-stop, tu mi je ipak okej jer me niko ne jebe, ali dopizdi mi jer mi je dosadno za kurac i sve me doma podsječa na nekoga,, neku, pa mi se neda nit doma biti..pa idem van..
A jebemu, nit sam neznam kaj oču :D
Sejeno..u nedelju idemo na skijanje, dosta nas ide, dobro bu društvo..pa očekujem zabavu..i onda dojdemo doma, pa škola opet..celi ovi praznici su za kurac, bar meni..neznam kak drugima..ja bi da ljeto dojde..a opet i nebi..ma boli me kurac..
I tak..da..neznam kaj da delam ve..nit celi dan, saki dan je isto, v jutro probe, hrast, popodne spat, pa navečer nekša fešta, pa doma, pa biti budan do jutra skoro i nikaj ne delati, pa spati kojih 3 vure pa pak se sponova..
Neda mi se več..
Kurac...
Okej..da..



Six Pack - Ovde je kraj

"Ovde je kraj", reče ona "Ja odlazim.
Mislim, čemu zavaravanje
kad ti više nisi ti.
Sad ceš imati vremena pa razmisli
da li si dobio ili gubiš."
A tog je dana bila je lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo kao kroz nju,
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
neće biti iste kao pre,
sa sobom odnela je vagon sreće,
tone smeha, punu sobu ljubavi...
Bilo je jasno kao dan
da je sa mnom gotovo.
"Ovde je kraj, ja odlazim"-
reči koje nikad neću moći da zaboravim
često sebe uhvatim da maštarim,
gledam svoj omiljeni film.
A tog je dana bila lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo, kao kroz nju
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
neće biti iste kao pre,
sa sobom odnjela je sve
vagon sreće, punu sobu ljubavi
Bilo je jasno kao dan
da je samnom gotovo
"Ovde je kraj"...

- 23:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

01.01.2008., utorak

sretna nova godina!

Ou jea! Sretna vam nova godina!
Jučer se feštalo do jutra, zabava i pol bila...bilo smo v vukijevom i erikovom stanu..fala kaj su nam dali stan..jebeno bilo..na kraju smo završili kod mije v kuči :D ..pa tam nastavili pit do jutarnjih sati-..oko 8 sam negde doma došel..i dišel spat, a sada me glava boli u pičku materinu..jebo alkohol..al okej je...
Bađo je prvo došel po mene pa smo se s filipom našli, pa smo pijaču nositimorali do tam jer je bila kod mene pijača..to smo se mučili, ali isplatilo se..
Sad me tjeraju da idem u hrast a želim spavati..a jebem, išel bum ve jesti jer sam jako jako gladan i jako žedan, pa bum valjda dišel do hrasta, ak ne zaspim po putu..
Da..
I tak...
Ova 2007, več prošla godina mi je fakat bila najjebenija..mislim bilo je fest puno sranja, ali zbog nečeg, nekih par mjeseci je najbolja godina do ve..puna fešti, zajebancija, koncerta, svirki, alkohola, svega..nadam se da bude ova godina još bolja..bude, mora biti..
Okej, idem jesti, evo i slikaa




Jea!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Teta šarena:
Image Hosted by ImageShack.us


Tu smo..
Image Hosted by ImageShack.us


Martina:
Image Hosted by ImageShack.us


Filip:
Image Hosted by ImageShack.us


Klara i ja
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ela:
Image Hosted by ImageShack.us


Filip i ja:
Image Hosted by ImageShack.us


Pišanje
Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelji:
Image Hosted by ImageShack.us


Glavni partijaner:
Image Hosted by ImageShack.us


Opet pišanje:
Image Hosted by ImageShack.us


Jiha!
Image Hosted by ImageShack.us


Magda voli vrata
Image Hosted by ImageShack.us


partijaneri
Image Hosted by ImageShack.us


Prije su se ljubili
Image Hosted by ImageShack.us


Partijaneri opet – filip (s nizozemske), ja i bađo
Image Hosted by ImageShack.us


Jebemu, se su mi pojeli, ja sam ne stigel nit jesti jer su se pojeli, pa sam jadan samo pil :D

Image Hosted by ImageShack.us


Partijaner:
Image Hosted by ImageShack.us


Razbijen, odmara :D
Image Hosted by ImageShack.us


Dosta bi bilo
Image Hosted by ImageShack.us


Erikova soba
Image Hosted by ImageShack.us


Pišanje:
Image Hosted by ImageShack.us


Partijanerica
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Kod mije več, negde oko jutra
Image Hosted by ImageShack.us


I to je to..
bokač

- 16:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili