ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

31.08.2007., petak

(?????)

jučer hladno pivo u vž-u bilo.recimo da je dobro bilo.posle je bil after parti, i svirali su October light. lepo su svirali.
danas su majke i partibrejkersi.
ajoj..
idem..aj bok


Vrisak Generacije - Cisto razmisljanje



Zalim sam sebe, ne krivim nikog
Sto sam uopste ikada rodjen.
Ima li negde na zemlji ikog
Koji nije tudjim mozgom vodjen?
Zna li covek sto zivi u tami
da imamo tek mali deo nade,
da zajedno hrlimo u zagrljaj cami,
kako,gde zivimo? Ljudi sta rade?!

Zna li cvet svoju lepotu
Dok cveta slobodan na poljani?
Oseca li kraj svome zivotu,
da su mu dani odbrojani?!
Ima li zivot uopste smisla?
Unapred vidis sta ti se sprema.
Da li me je neka tuga stisla?
Danas si rodjen, sutra te nema !

Ima li nekog, odgovor sad da mi kaze?
Ima li nekog, ali da me ne laze?!

- 15:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

28.08.2007., utorak

volim ju.

.

- 22:02 - Komentari (4) - Isprintaj - #

26.08.2007., nedjelja

FNC Diverzant - Zadnja epizoda



Ostao sam izvan sfere koja zračila je dobrom
I ne znam više kud da odem, što da napravim sa sobom
Sada čekam kraj te priče
Posljedna je suza pala
Čekam zadnju epizodu
Mog životnog serijala
Teže mi je svakim danom, daj pogledaj me u lice
I vidjet ćeš da istrošen sam poput izlizane skice

Vidjet ćeš da nema više ničeg dobrog u životu
Sve je hladno i bez smisla, suze lede se u oku



- 23:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

AK47 - Snaga pojedinca



Velika količina straha prisutna je u ljudima
Ali ona ne proizlazi iz naše nemoći
Već dolazi sa zakonom koji je kreacija države i bogatih

Snaga pojedinca
Strah je njihov štit
A spremnost na likvidaciju
Je njihova zadnja crta obrane
Oni nas se boje
Ali ne kao mase koja skandira ispred sabora
Već tebe kao pojedinca jer te nemogu predvidjeti
Snaga pojedinca
«nikada ne smijete sumnjati u činjenicu
da mala skupina promišljenih i zabrinutih građana
može promijeniti svijet,
uistinu, dosad su ga jedino oni i mijenjali»


- 12:24 - Komentari (10) - Isprintaj - #

24.08.2007., petak

ti i ja - u gomili


Kurac od Ovce - (Čovjek s greškom, 2001) - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili


- 13:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

21.08.2007., utorak

lepa pjesmica..


six pack-nekako naiviše me boliš ti

K'o vrabac kisu predosetim
saplice zivot da me podseti
da skoro ce kraj da je sareni zmaj
jaci od konca mog srecnog detinjstva.

I ne bih nikad rekao frka
u praznom dzepu kad zbuni se ruka
samo ti trepni kao da me razumes
i cela prica imace smisla.

Ne boli me kad se drugi nasmeju
sta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemas ideju
sta da mi sapnes kada naviru suze.

Boli me zulj u cizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najvise me bolis ti.

U gradu sto se nikad nece zvati mojim
previse mislim, dakle jedva da postojim
makar me slazi da me stvarno razumes
kad dirnem zvekir na grudima tvojim.

Ne boli me ni kad se drugi nasmeju
sta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemas ideju
sta da mi sapnes kada naviru suze.

Boli me zulj u cizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najvise me bolis ti.


- 22:41 - Komentari (18) - Isprintaj - #

10.08.2007., petak



tell me what would you like from me
tell me what would you want me to do
maybe i'll just go speak to you
but with you i will never know the truth



(KNC)

- 13:48 - Komentari (94) - Isprintaj - #

09.08.2007., četvrtak

Kao najgora nočna morA

.

- 13:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

08.08.2007., srijeda

O sestrama brate


AK47 - O sestrama brate



Pričam ti priču o sestrama
kao muško muškome
zato daj otvori dušu i srce
i sagledaj ove činjenice.

Obojica se slažemo
da žena nije seksualni objekt
i da isto kao ti zaslužuje ljubav,
povjerenje, razumijevanje,
ali zašto onda kada ti kaže
ne razumiješ samo svoje bijedne potrebe,
verbalnim pritiscima.

A neki i kroz udarce
pokušavaju promijeniti njeno ne
i nesvjesno postaju silovatelji,
postaju ono čega su se bojali.

Hej muškarčine povrijedili ste tijelo,
uništili ste njezin duh,
zadali ste udarac
tako voljenoj osobi.


Tvoj mačo stav je smeče i zato ako doista stojiš iza riječi "Ja te puno volim" onda to i pokaži i nemoj da te bude sram jer pičkice su oni koji nemaju hrabrosti pokazati ljudske osječaje.

Brate... da li razumiješ!








- 14:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

03.08.2007., petak

Poljubi djevojku

Kiša pada..jbg..umoran sam za popizdit..i pizdim jer su neki ljudi tak dugo na moru..nek se vrneju več jemput..u kurac..ali okej..danas bu fešta vjerojatno..jea! al je bed kaj kiša padaaa…okej..i bađo danas ide na more..u kurac..
To je to..neda mi se več pisati..i trbuh me boli..gladan sam..
Bum del teksta od jedne pjesme lepo..kurac od ovce..jebeni bend..i blitz..jebeni bend..





KOO- Poljubi djevojku

volim kad netko ima stila
doza mistike je u svemu što čini
moja naklonost daje joj krila
uživam biti u njezinoj blizini
ovaj put sam ja nju odabrao
već to moj optimizam opravdava
učinio sam što sam morao
zabavno je biti onaj tko upravlja

poljubi djevojku
učini sve što ljubavnik dozvoli
poljubi djevojku
zaštiti je od patnje i boli
poljubi djevojku
jer ona to voli
jer ona te voli

znam da sam stvarno vidio odsjaj
izmiješan s mirisom mora
točno je znala što ću učiniti
poslije mi je priznala mnogo toga
Te je večeri plesala kao nitko do sada
nisam želio samo gledati
iskoračio sam iz svoga mraka
poljubio sam djevojku kao nikad od tada





Jebeno..



- 14:17 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili