ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

31.10.2006., utorak

da.....................................................................

...dobar dan...dosadno je...ve sam baš došel od vani i bilo je malo dosadno, ali ipak okej....neki planovi kaj je danas se trebalo delati su propali, neki ne...okej....hladno je vani...i danas je noč vještica i to je anjina noć... :D ....nema škole ve celi tjedan...ou jea!....i v subotu bu bez panike v varaždinu, pa se na to ide...i tak...dosadno je, pa cele dane slušam muziku....bum del slike s koncerta, ali posle dok bu mi se dalo...ve mi se neda...baš slušam ateiste i fest su dobri...jea..."neznam" to je ve lesar baš rekel....neznam kaj da pišem....zakaj opče pišem posta a neznam o čemu da pišem....neznam....dobro....ja se gubim.....valjda....hmmm....okej...to je se...neda mi se več razmišljati....aj bok...



Ateisti:
Tina

bila si mlada i imala si sve
a željela si više da zaboraviš me
svi su te voljeli, a nitko kao ja
sjeti se ostala si sama..

željela si sada da se vratim tebi
da zaboravim sve što se zbilo među nama
sad imam drugu i tko tebe jebe
sebično kurvo ostala si sama

jer ti si jedna od onih koji me vole
sad si kurva i sada želiš me
za jednu noć u dvije još si mlada
i još neznaš što je ljubav prava

- 22:20 - Komentari (19) - Isprintaj - #

30.10.2006., ponedjeljak





prejebeno dobra pjesma....

- 15:53 - Komentari (13) - Isprintaj - #

29.10.2006., nedjelja

Oj…jaj…kak je mutav dan danas, kaj da bu kiša….jučer bil koncert, finale male pozornice i pobedili smo…(!!!) dobili smo 30 sati studija….ou jea!....dobro, idemo po redu….v petak sam bil vani s lesarom tu na jugu, pa smo posle do hrasta dišli, pa doma….dobro je bilo….onda subota: zbidim se, didem na instrukcije s matematike, pa na probu…onda sam celo popodne bil doma, pa dišel na koncert…prve su bakterije svirale, odlično je bilo…pa exodus, nisam ih gledal jer sam vani bil…pa mi…nismo baš nekaj dobro svirali, ali okej…onda je bil sušec, pa The Farewell Reason …i onda proglašenje…se su pročitali, i ostali smo mi i bakterije…i več smo bili uvjereni da smo zadnji i čujemo odjemput da smo pobedili da smo prvi….ou jea!...neda mi se slike devati….i tak, 30 sati snimanja v studiju imamo…..kul…dosta ljudi je bilo, došel je i žik s zg-a….videl sam plakata tam na vratima hrasta da sljedeči tjedan svira bez panike v varaždinu…tak da bu se valjda na to išlo…to je se….aj bok!

- 09:26 - Komentari (10) - Isprintaj - #

26.10.2006., četvrtak

KUD IDIOTI, TU I JA!

oj...kak je danas dobar dan bil.... onak imali smo 5 sati, i nisam bil na tri sata!...kul....vrančiju smo ja i bekto morali s nekših kamena napravit različite skulpture....tak da smo tih tri sala pilili kamene...dobro je bilo...nismo pisali povjest zbog toga, i slušali smo različite priče s vrančijevog života....pričal nam je kak se sova(učiteljica) na nekšem izletu napila i išla v kuglanu i dok je hitala kuglu(koju je jedva hitila) ju je kugla vlekla do pol staze...smešno....i tam je nekaj još pričal kak dok su s školom učitelji bili na izletu v rusiju, bili su v nekšem kazalištu na operi i nekši tip je htel pišati, ali nije mogel van, pa se s balkona jer je bil na balkonu(v ložama) popišal dole..... :D ... i tak...onda smo došli na zadnjih 15 minut matematike, dosta da skužim to kaj su se učili...pa smo imali nekšu priredbu v školi povodom dana kruha, tam je bilo fest smešno.....i tak....čujem da su se danas neki zmučili jer su bili na bazenima.... :D ... i tak...je, v subotu sviramo, počinje v 9, mi sviramo treči po redu, kaj znači da počinjemo oko pol 11....dobro bude, jako dobro bu......i tak, to je to, idem ve ja...aj bok....


Image Hosted by ImageShack.us

- 19:30 - Komentari (27) - Isprintaj - #

23.10.2006., ponedjeljak

fak of bolan!

oj....baš sam došel s škole, i bilo je jebeno dosadno, ali isto tak i jebeno dobro jer nisam bil na matematiki i hrvatskome....ou jea!! ja, bađo i još nekolko nas smo predstavljali školu na nekšem testu o nikoli tesli, naravno ja i bađo smo skoro ništ ne znali, a bađo je čak ne imal kemijsku... :D .... ali se smo prepisali i dobro rešili...pa smo tam v knjižnici jeli i pili, pa smo ne bili na ta 2 sata....ou jea! .... ovak kaj se tiče vikenda...hmmm....čekaj da se zmislim...je...v petak sam bil sam tu na jugu prvo s jednom prijateljicom, pa posle dok je ona doma dišla je došel zvonarek i ubrzo bartolič....petak je prošel pijano....onda subota....to se baš ničega skoro ne zmislim....dosta je alkohola bilo v subotu...sam znam da su me anja i jasna vlekle od međimurke do hrasta na koncert... i sječam se da tam pred hrastom me je benko molil upaljača, pa sam mu ga dal, i onda se zmislim da mi je pero palašek dal absinta i to me od toga grlo peklo sljedeča 2 sata....i tak....nedelja... to sam na probi bil, imamo probe kod munđarove bake i to je kul....v subotu sviramo, v hrastu, v 9 počne, pa dojdite!

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:47 - Komentari (28) - Isprintaj - #

19.10.2006., četvrtak

KLOKAN!

oj...došlo vreme za novi post...al neznam kaj da napišem...dosadno je zadnjih dana, ali ima i uzbudljivih trenutaka....i tak...v školi nas celo vreme jebeju, ali zato moramo mi njih još više sjebat! neznamo de imati probe, a za tjedan i pol je koncert....kod munđara bu teško jer bu se s mamom zbil... :D...jučer smo navečer bili na predstavi, dobro je bilo,s školom smo bili, ali publika je bila mutava u pičku materinu....ovi počneju, a si sam počneju fučkati, pljeskati i derati se....hrmaki....al okej.....dobro je bilo...neznam kaj da još napišem, pa aj bok!


Rasisti fak off



Mi živimo u crno-bijelom svijetu,
netko nas je s namjerom poslo na planetu,
nama nije suđena puška u ruci,
nitko nije rekao; nigera istuci,

boja kose, boja kože, to je samo šminka,
u svakom živom biću ljubav se skriva,
boja kose, boja kože, to je samo šminka,
u svakom živom biću ljubav se skriva,

pogledaj oko sebe,
otvori oči ti,
zar ne vidiš da jednaki smo svi?

boja kose, boja kože, to je samo šminka,
u svakom živom biću ljubav se skriva,
boja kose, boja kože, to je samo šminka


- 14:18 - Komentari (23) - Isprintaj - #

15.10.2006., nedjelja

LOVE SUCKS!

oj...bio jučer koncert....i bilo lepo....prvo su tonske bile, pa smo mi prvi bili, nismo tonsku napravili ali okej...lepo smo svirali, nekaj fulali nekaj ne, se je to pank... i tak, ja i penič smo majce hitili v publiku, peničova je kod lesara, moja je kod zvonareka, a pero ju ima jer si ju je zel jer mu je hladno bilo...i tak...dobro bilo, pa posle nas bakterije, super su bili, lepo smo plesali, pjevali, pa bullet proof, to sam malo gledal, pa sam vani bil, tam smo pili i zabavljali se...i tak, lepo bilo....i je, prešli smo, pa idemo v finale, finali budu druge subote znači za 2 tjedna, ve ovu subotu budu još 4 benda, neznam točno ko, al budu...bum išel i to videti...
lepo, lepo....jaj, kak me glava boli...užas....opče mi se ništ neda, ve sam bil s bađijom malo vani tu na jugu, pa je zvonarek dokuril pa smo dišli do juniora da se najedemo i zahvaljujem zvonereku jer mi je posudil 40 lipa. i zahvaljujem teti v junioru kaj mi je 10 lipa oprostila....i tak....vani je hladno, pa je lepše nutra biti jer je nutra toplo...v petak sam bil na jugu sam vani jer mi se nije dalo do grada......i tak....za 2 tjedna pak....lepo, lepo...bum slike del v sljedečem postu jer mi se ve neda ih deti, i čekam kaj nabavim malo više slika...i je čudan je naslov ovoga posta, ali istinit(bar trenutno kod mene...)

- 20:00 - Komentari (20) - Isprintaj - #

12.10.2006., četvrtak

"DOK GOD JE SUZA, BIT ČE I ČOVEKA, DOK TRAJE OVA MUZIKA!"

oj..!...dosadno je...al bar sam sutra dežuran i nemoram se učiti niti zadaču napisati...ou jea! ... neznam kaj da napišem jer je....kaj se gubim....tiboga...kako je zajebano, v subotu koncert, a nebremo nikak probu napraviti u kurac...nikak i nikak....al bumo nešt zmislili...kak se danas ovaj lik s vjeronauka plakal v zbornici nakon kaj se na se zderal...:)) jen lik je napisal da je šef(to je taj učitelj) peder, prostitutka, kurva, bedak, lopov i takše, i on je toga papira zel, i prvo se deral, a posle se plakal v zbornici...smešno, jako smešno...i je, danas sam pak julu raspizdil, i sam je govorila da si te svoje ispade i bedastoče pogubim....pa smo joj se si smijali...i tak...a sutra sam dežurni, trebam si nabaviti nekšega maloga televizora kaj bum ga gledal pod dežurstvom, sam bum ga zaštekal i gledal...ali neznam od kud da nabavim, bađo ga ima, al ga neda....trebam nekaj najti...okej....je...i je, jučer je utakmica bila, matijac i marčo su kod mene doma gledali, pa sam se im probal uklopiti...i tak, smešno...matijac tu dojde k meni, marčo(moj brat) mu neda ništ za jesti, a čim sam ja došel doma sam se del na stol i jeli smo...i tak....idem ve ja malo svirati, pa aj bokkkkkkkkkk.........i je tu me celo vreme jebe ovo kaj si trebaš odabrat kategoriju, i to me živcira, pa navek denem gastronomija...

- 14:28 - Komentari (10) - Isprintaj - #

10.10.2006., utorak

A C A B

oj....ve sam pozabil kaj sam htel napisati...okej....je....dosadno je...subota je bila dobra, recimo dobra...bili smo tam vani, pa sam doma krenul oko 10 s anjom i jasnom koje su bile fest pijane, pa su se popikavale, pa je smešno bilo...v 11 sam trebal doma biti, a doma mi se nije dalo iti, pa sam anju otpratil do doma, pa sam još pol vure do 11 sedel tam na jugu pred drugom osnovnom, ali mi je bilo dosadno jer sam sam bil, i baš dok sam kanil krenuti su došli pajkani i zapišeju me...pederi bedasti....onda je nedelja došla, bila dosadna kak i saka druga nedelja, ali uglavnom celo popodne smo svirali...zmislili smo 2 nove pjesme, i tak....neznam kaj da dalje pišem...neznam....nikaj, dojdite v subotu na naš koncert v hrast, još budu i bakterije, bullet proof i pasmatersi...aj bok...



Samoća

Šta ja tu mogu, opet sam na dnu
srušio se opet ceo svet
ali bar jednom našao sam sebe
još jedan propao je let.

Nedam ti svoju, svoju samoću
nedam , jer ona mi je sve!
Nedam ti svoju, svoju samoću
ako treba umret ću zbog nje!

Ne želim sada, da znam šta me čeka
ne verujem nikome, al' znaj
"Dok god je suza bit će i čoveka
dok traje ova muzika !"

Nedam ti svoju, svoju.....

- 13:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

07.10.2006., subota

oj....sviramo za tjedan dana, v subotu, v 9 mi počinjemo,posle nas bakterije, pa bullet proof, pa pasmatersi...upad 10 kuna, v starom hrastu.... dobro bude...ve imamo probe kod jenog munđara, dobar prostor i tak....nikaj, danas se ide van, a i još se nekaj događa, ali nema veze...i je, onak dobim 5 s matematike, sretan sam celi dan, a drugi dan dojdem v školu i dobim 1 s matematike.... eh....nea veze....i tak.... v školi se samo zajebavamo, sakog učitelja razjebemo, pogotovo julu, pa mi je v imenik zapisala da delam ispod svojih mogučnosti... :D i to je skoro sima napisala, pa smo joj se smijali....i tak nam je rekla da joj rečemo ono kaj nas podsječa na hrvatsku, pa smo joj pak sranja pričali, naravno ja se zdignem i zaderem "slobodan miloševič" ... :D naravno, posle su se si za menom gluposti derali.....a dobro je v školi.....to je se, idem ja, aj bok












punk rock love


into a scene, full of lies
met you there, you seem alright
gave you love, gave you a heart
all you gave me broken heart
broken heart, i want it back
broken heart, i got it back
oh my love, oh my dear
what i gave you was so dear
oh my love oh my dear
what i gave you was so dear
loved you dear, you so dear
loved you dear, oh so dear

gave you love, gave you heart
all you gave me broken heart
gave you love, gave you heart
all you gave me broken heart

punk rock love!!!



- 09:05 - Komentari (18) - Isprintaj - #

02.10.2006., ponedjeljak

oj... NEMAMO KONCERT VE V ČETVRTAK NEGO ZA 2 TJEDNA V SUBOTU...! tak da ak neko planira dojti v čk nek dojde za 2 tjedna....i tak... ve smo jučer se stvari vadili s bađijovoga podruma jer mu majstori dojdeju, a ve neznam točno de bumo imali probe, čini mi se da tam de i ab ovo i knc...ve zato se to moram se otpelati tam....to nam je lepo se pero sredil...i tak...ništ se ne događa preveč, nisam bil v marofu jer nisam kak imal iti tam....a i jena osoba me nagovorila da ostanem v čk-u... bilo dobro v subotu, pilo se i tak... petak je bil dobar isto, nisam ništ pil, ali sam bil malo sam vani na jugu s jednom prijateljicom i zabavno je bilo, pa sam posle dišel oko pol 10 na plac i tam je vredu bilo... pa sam s lesarom pak negdi zginul....sjebano mi je v zadnje vreme v životu, se je onak okej, ali ima razloga zakaj je fest sjebano....ali okej....ponekad mora i tak biti...dosadno je.... neda mi se učiti... i tak...idem ja, aj bok!

- 14:40 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili