ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

25.09.2006., ponedjeljak

bog te maznul v čelo drveno nažrto, majčicu ti ljubim šugavu, čelavu v čelo prištavo!

oj... kužiš ono, baš je guba... kaj ti briješ bog te maznul v čelo drveno nažrto, majčicu ti ljubim šugavu, čelavu v čelo prištavo! kužiš ono... :D dobre sam danas volje.... ovak, petak je bil jako, jako, jako dobar.... odlično je bilo!
a subota malo dosadna, ali ipak bila je nešt... onak je nekak jezivo bilo, malo je hladno bilo i bez smisla....onak jezivo bog te maznul v čelo drveno nažrto, majčicu ti ljubim šugavu, čelavu v čelo prištavo... upoznal nekoga, nije bitno koga i ništ nem rekel.... jaj... nisam opče 2 dana spal, ima razloga, al nebitno... ali sam ipak dobre volje....onda v nedelju je bilo prvo v jutro dosadno, pa popodne dosadno, pa sam malo dišel van, pa sam se tam s ogijom o mnogo toga spominal i tak.... pa danas škola, pa posle škole sam bil tam na štengama kod jene zgrade... i tak....ali kužiš ono....kaj briješ? e i je, ja i bađo bumo napisali purgerski rječnik kaj dok bu nekši međimurec v zagrebu a štel bu se uklopiti bu trebal imati naš rječnik... jeh čuj, treba se, ne? :D tiboga kaj se gubim zadnjih dana, ali okej, aj bok!

i je, evo par pjesma kaj ve baš slušam...




Goblini - (U Magnovenju, 1996) - Anja, volim te



O, kako bih voleo da si tu!
Grad je tako tuzan, a ti si s' one strane.
Ove su kuce tako ruzne.
O, kako bih voleo da si tu!
O, kako bih voleo da si tu!

O, kako bih voleo da si tu!
Grad je tako velik, a ti si s' one strane.
Ove su kuce tako ruzne.
O, kako bih voleo,
O, kako bih voleo,
O, kako bih voleo da si tu!

Sa "Zum-Reportera" smesi mi se Klara.
Izvlacim malog nestasnog, divljacki. (paparapapa)
I opet je lepo 5 minuta.
O, kako bih voleo,
O, kako bih voleo,
O, kako bih voleo da si tu!

O, kako bih voleo da si tu!
Grad je tako tuzan, a ti si s' one strane.
Ove su kuce tako ruzne.
O, kako bih voleo da si tu!

Sa "Zum-Reportera" smesi mi se Klara.
Izvlacim malog nestasnog, divljacki.
I opet je lepo 5 minuta.
O, kako bih voleo,
O, kako bih voleo,
O, kako bih voleo da si tu!

O, kako bih voleo da si tu!
O, kako bih voleo da si tu!
O, kako bih voleo da si tu!



Goblini - Punk`s not dead



Mislili ste mrtav je
Mislili ste gotovo
Al' napokon ste shvatili
Malcolm vas je zajeb'o

Nikad nije unisten
Lovom i korupcijom
Nikad nije zastrasen
Vojskom i policijom

Sistem funkcionise
Melje birokratija
Al' kad se klinci udruze
Nastace anarhija

Nekad ste ih gledali
K'o medijsku atrakciju
Cuvajte se ti ce vam
Dici revoluciju

Punk's not dead
Mi to nismo trazili
Vi ste ovo od nas stvorili
Punk's not dead




- 18:20 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili