ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

30.08.2006., srijeda

je... doihgeisduhgipdeuh

je... bok! zanimljivo je zadnjih dana u ljepom našem čakovcu... tek je ve najbolje dok je kraj praznika... onoga nismo našli, a več mi ga se neda iskati, samo kaj me cela juričanova banda traži na velko...jebiga, ali boli me kurac za njih... ve bu škola počela... i tak... v petak idemo v varaždin, v 5 i 35 popodne nam vlak kreče... tam idemo s vlakom a doma s autom...samo kaj si moram najti prevoza, ali je lesar rekel da bu ga on našel... a v subotu sviraju v hrastu BAKTERIJE, PASMATERSI I EMPHASIS, to dojdite, upad je 15 kuna, a počne v 9... i onda nedelja , pa ponedeljak, i škola... guštera sam pustil pred 2 dana... jer sam ga imal v sobi v terariju, ali sam ga pustil jer bu ve zima, pa da preživi... je...okej.... evo nekih tekstova od bakterija koje sam zel na njihovoj stranici...


BAKTERIJE!:

X X X

Čujem,čujem bit će problema
Okupila se skupina kretena
Ćelava glava zelena spitka
Šta je sad ovo kakva je to šminka
Danas ruke svi smo spojili
Žuti,bijeli,crni i crveni
Više nikad nećemo se bojati
Već guzice vam razvaliti
Skinsima se nazivate
Ma pojma vi nemate
Kukaste križeve nosite
Cijeli svijet mrzite
Stop nacizam
Stop rasizam
Stop fašizam
To je sranje
Danas ruke svi smo spojili
Žuti,bijeli,crni i crveni
Više nikad nećemo se bojati
Već guzice vam razvaliti
Rasizam budućnost nema
To znamo svi
Osim šačice kretena
Al saznat ćete i vi
Stop nacizam
Stop rasizam
Stop fašizam
To je sranje


CUGERI S PLACA

Svako veće poslje sjebanog dana
Na placu se okupljamo vino ispijamo
Uvijek na placu nekog ima
S kim možeš popit litru vina
Ref:Na placu se nalazimo
Dobro se zabavljamo
Zajedno opijamo
Ponekad razbijamo
Vikend kada dođe i posao prođe
Kad ljudi s faksa doma se vrate
Tad družina cijela na placu se nađe
Jer plac je jedino mjesto za nas
Ref:
Samo plavci zabavu nam kvare
Baš su seljačine prave
Alzasi zapisuju mira nam nedaju
S placa našeg oni nas tjeraju
Iz tjedan u tjedan život živimo
Jedni za druge mi se borimo

X X X

Hodamo noću ulicama
Razmišljamo o godinama
Gdje su svi ti ljudi nestali
S kojima snove smo dijelili
Svakim danom sve je gore
Droge djeci snove tvore
Zavedeni klinci gluposti furaju
Svoje živote oni uništavaju
Ali u nama snage još ima
I glasno kažemo svima
Jednom ćemo umrijeti
Ali punk će zauvijek živjeti

KONTEJNER

Subota je opet došla
Opet ista, stalno dosadna
Vani sam sa svojim frendovima
Opet neka žalosna zabava
Ako ti je hladna subota
I nemaš ništa da te grije
Pođi do prvog kontejnera
Osjećat ćeš se kao nikad prije
Idem ja idem ja
Do svog kontejnera
U njemu ću se grijati
I cijelu noć provesti
Ako ti je hladna subota
I nemaš ništa da te grije
Pođi do prvog kontejnera
Osjećat ćeš se kao nikad prije
Kad si već jednom unutra
Nemaš kako van izaći
Bolje ti je da pričekaš do sutra
Tamo će te smetlari naći



- 21:40 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili