ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

22.08.2006., utorak

. . .

oj ! je... ve sam bil vani al sam došel ranije doma jer je bilo jako jako dosadno, ubiti i nije bilo, al je bilo... danas smo se na probi snimili i penič je bil kod mene popodne kaj smo to se na kompič deli, al treba odvojiti sliku od zvuka pa bumo to sutra... ne čuje se baš naj bolje al okej... ve nerem opče spati jer si samo razmišljam o prostoru koji nam treba! treba nam nekša kancelarija ili soba za probe makar za iznajmit al nekaj jeftinoga, treba nam to!!! jako!!! do petka smo v klubu, a onda nemamo več prostor za probe! ehh... nekša glupa kiša je padala danas...je... to je se... evo, ve vam je ispod tekst od naše pjesme nove, koja nam je i najbolja čak...napisal ju je jurjevič the basist:


DRŽAVA-ISTINA S GREŠKOM


Svakog nam je dana sve gore
Naš je život poput noćne more
Vi nam samo perete mozak
Vi nas samo želite okrast

U državi ove demokracije
U državi okovane slobode
Jebena politika nacionalista
Glupa politika kvazi-patriota


NE , NE , ja odbijam vas
Vaša politika nije za nas
NE , NE , pustite me sad
Ja ne želim biti vaš


Na televiziji uvjek isto lice
Glupi osmjeh, debelo dupe
Uživaj u svojoj bijeloj vili
Koju su ti kupili tvoji podanici

Pričaj o tome što znači čast
Pet minuta poslije ljude idi krast
Neka ti onda dalje šupak ližu
Neka i dalje pod tobom gmižu


NE , NE , ja odbijam vas
Vaša politika nije za nas
NE , NE , pustite me sad
Ja ne želim biti vaš


I onda poslije svega, ti idi u rat
Pogini za budale koje vide novac
Poslije svega, ti pogini za nju
Pogini za : LJEPU NAŠU!


NE , NE , ja odbijam vas
Vaša politika nije za nas
NE , NE , pustite me sad
Ja ne želim biti vaš









- 21:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili