ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

06.08.2006., nedjelja

" SUBOTA JE OPET DOŠLA, UVIJEK ISTA, STALNO DOSADNA!"

OJ! u kurcu smo prekjučer bili... ovak: petak je bil i idemo si lepo navečer van.. svirali smo kod jurjeviča celo popodne i onda smo ja i penič do mene dišli pa van... prolazimo placom i sretnemo anju i perija pa smo na krovu od meca(dučan) na placu bili i bilo nas je 12 dečki i dosta cura... dojdeju glumac i sutnjak i kul-si se lepo spominamo pijemo družimo kad najemput dojdeju ustaše-nekolko njih si stari oko 20 godina i počnu se derati i pretiti nam... mi smo samo tiho bili i čekali kaj buju napravili...a "glupi" glumac dojde do njih i počne se spominati... on veli njima da se smire da im mi nismo ništ krivi da se ne treba tu ve biti nego se se da dogovoriti, ali nikaj... juričan-(jen od njih) reče glumcu da se mekne i nek pobegne da ima 5 sekundi počne odbrojavati i ide... "5...4..." i boksne ga onak v nos vest jako... nikaj glumac dojde natrak do nas celi krvavi , ispod njega krvavi pod se, a sutnjak kakši jeje popizdi i dene si boksera i čeka da dojdeju do nas jer su bili nekih 5 metri od nas... al su onda oni nekog zvali i pun kurac ih je došlo, pa smo mi išli starije pankere zvat al si su v puli na festivalu... jebiga... došlo je još samo oko 5 naših al si smo po 13 do 16 godina a oni po 20 godina... mi nismo imali namjeru se biti ve s njima niti svaditi al smo imali najmjeru se braniti jer su nas oni šteli zritati, al su na kraju dišli... i još su parput prešli al nikaj jer su skužili valjda da mi očemo da se oni pobereju i da se mi nečemo biti...pa su samo dišli....to je bil petak ubiti... glumac se je opral na fontani jer je bil celi krvavi... ve mu je nos malo plavi i tak... starcima je rekel da se v vrata zaletel i tresnul se v nos jer mu je krv celu noč sako malo išla... i ništ možda bu išel na slikanje v bolnicu jer ga fest boli i možda mu je nos spotrti...jebiga...okej...

došla subota i išli mi van isto na plac i rekli su nam ovi kaj su tam bili prije nas da su im ovi došli i pak srali i pretili i rekli da budu si pankeri v čakovcu biti i tak...jebeš ih... nikej nekši rođendan je bil tam isto pa se sutnjak nešt s vrha meca hitil v kontener, pa smo se ja goso jurjevič i lesar pobrali... pa je kiša počela pa smo do hrasta dišli al tam je malo dosadno bilo pa smo dišli do štengi kod staroga grada jer je tam poznatih bilo a posle smo na kulu dišli pa doma...to je se aj bok...!!

- 12:44 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili