ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

02.08.2006., srijeda

NIZOZEMSKA

OJ ! došel sam doma... bilo je jako lepo dobro! spali smo kod frendi v jenom selu koje se zove hajdigeript. lepi park je tam... si se s biciklinima pelaju i bicikli imaju prednost pred autima..se po sud su biciklističke staze i kul.. pokraj toga sela je jen grad koji se zove livarden-tam se održava onaj nekši domino dej... kul grad! jen je toranj tam-visoki, al stoji pod koso...hehe...kroz grad ide jen velki kanal v kojem je puno bačenih bicikla jer skinjare navečer idu i bicikle fkradnu i hičeju ih v kanal... bedaki...v jenom kanalu sam se okupal jer sam po njemu veslal s kanuom pak sam se prebrnul...bedak...pa sam bil v harlingenu.. isto jen kul grad na obali sjevernog mora... se posud su vjetrenjače-one stare, i ove nove.. kupal sam se v sjevernom moru i toplije je od jadranskoga! toplo je, i valovi su viši od mene, pa sam se hital v njih... tak velke valove nikad nisam videl... dok se hitiš v njega onda te taj val potopi i nosi, pa se teško zdiči, al su super!! a oseka je takša da dok sam išel na jen od otoka nizozemskih je bilo se more lepo- pa s trajektom ideš, a dok sam se vračal navečer s trajektom nije bilo mora nigde!!! tak je velka oseka bila- jednostavno mora nije bilo- samo jen mali kanal po kojem je išel trajekt, a nema nigde mora- pitaš se de je... jeboto to sam ne nikad doživel prije, al je kul! videl sam 2 tuljana tam kak su se zležavali na obali, i tak... a onda AMSTRDAM!!! najbolji grad meni v kojem sam ikad bil !!! prvo sam došel i ideš s tunelom koji ide ispod mora. onda sam išel v tehnički muzej koji se zove NEMO... kak je tam zakon, nije onak kak v zagrebu nego se ti delaš- s strujom, moreš si zalediti sjenu, pa tak kak si bil ti sjena ostane i toko toga ima da se niti ne zmislim... kak je dobro tam...onda sam išel po amstrdamu i kul!! se smrdi po marihuani i drogi, na sakih 20 metra je kofi šop- to je kafič de se droga prodaje i konzumira... vidiš s ulice nutra se napušene, nadrogirane ljude... onda na trgu koji se zove DAM ima puno klošara, a to je trg na kojem je kraljevska palača i tam de ona živi...onda ima jena ulica koja se zove nekak roki stit il nekak slično... tam ima se kaj poželiš za pankere i rokere... kul, al si nisam ništ kupil jer jene hlače dojdeju 70 eura... tiboga...onda prošetal sam se po CRVENOJ ULICI... to je ulica de su sami drogiraši, prostitutke i mafijaši ! onak na sakom vuglu stoji jena prostitutka, si si frčeju kanabil, heroin, pikaju se, a ti se vidiš... kaj grdo zgledaju jebote... i je, kupil sam si lizaljku od kanabisathumbupthumbupthumbup...kul...heh... onda kupil sam si tankericu v vojnom dučanu, al ne novu nego staru s 1978. koje su vojniki nosili...thumbup onda bil sam v hagu delftu i ševeningenu... hag je lepi, i poslikal sam zidine od zatvora gde je gotovina..hehe... ševeningen je kak majami..tak zgleda... malo mutavo, al okej... to je se ukratko o nizozemskoj... v subotu je trebal biti koncert v varaždinu, trebali su svirati nou mor ajdolsi, al su mi neki ljudi rekli da je otkazano...šteta...bađo je bil v irskoj i mda... dovlekel je doma one irske pive i kul!

- 12:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili