oko za oko

01.05.2007., utorak

ĆA TI JE

jutro

Mama: -sine kaš se zaposlit?

sin: daj me nemoj jebat!

M: kak se to razgovaraš sa mnom?

S: fakat me jebeš!

M: tako se ne razgovara s roditeljima

S: boli me kurac kak se razgovara s roditeljima

M:jel možeš složit jednu rečenicu a da ne prostačiš?

S: užaš, kak mi ideš na kurac s tim seljačkim spikama

M: a kak ti meni tek ideš na živce s tim prostačenjem

S: e za to me boli kurac

M: stvarno si glupan

S: jebe mi se

M: pa jebi se onda

S: kak ću kad me ti po cele dane karaš

M: a ti mene ne jebeš?

S: sama si se ti sjebala

M. ne, neg si me ti sjebo

S: onda odjebi od mene

M: pička ti materina




Popodne.

S: ima kaj za jest?

M: ima kurac.
S: kak se to razgovaraš.

M: boli te kurac kak se razgovaram.

S: tako se ne razgovara unutar obitelji

M: boli me kurac kak se razgovara unutar obitelji

S: jel moš složit ijednu rečenicu a da ne prostačiš

M: koja si ti kurčeva seljačina s tim seljačkim spikama

S: pa koji ti je kurac?

M: boli te kurac koji mi je kurac

S: koja si ti glupača

M: i za to me zaboli kurac

S: e pa jebi se onda

M: kak ću kad me ti po cele dane jebeš

S: a ti mene kao ne jebeš?

M: sam si se ti sjebo

S: ne, neg si me ti sjebala

M: e pa onda odjebi od mene

S: puši kurac


Naveče.


M: sine evo majke

S: majko evo sina

M: oprosti mi nisam znala što činim.

S: oprosti ti majko meni bijah izvan sebe.

M: nikad više.

S: nikad više.

M: Ako je ko lud, ne budi mu drug.

S: Ako mi ne mozes pomoci, nemoj mi odmagati.

M: Ako nece zlo od tebe, bezi ti od zla.

S: Bjezi kud ti je volja, od sebe ne utjece.

M: Bolje je ne poceti, nego ne doceti.

S: Brat brata nad jamu vodi, ali u jamu ne mece.

M: Brdo se s brdom ne moze sastati, a zivi se ljudi sastanu.

S: Covek zeli da je od svakoga bolji, a od sina da je gori.

M: Covek se uci dok je ziv, pa opet lud umre.


S:Da ga zemlja ne vuce sebi, poleteo bi.

M: Dobro se ne pozna dok se ne izgubi.

S: Drvo se na drvo oslanja, a covek na coveka

M: Hoces li da te svi mrze, reci svakome ko je ko.

S: Jezik kosti nema, ali kosti lomi.

M: Ko u nebo pljuje na obraz mu pada.

S: Postuj, ako hoces da si postovan.

M: Prav se smije, a kriv se krije.

S: Sto je svacije, to je nicije.

M: Tudje je sve lijepo, ali je svoje najljepse.

S: Ko jedan put slaze,
drugi put zaludi kaze.




Jutro poslije.

M: sine

S: mamo

M: nestalo.

S: zovi.

M: halo, halo.. žbiksi.


- 16:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv