Moje srce kao vatra gori,
diše za prijatelje koje voli.....
Sad znam zašto Bog prijatelje
stvori, jer oni su nada dok
sudbina boli.....


Bog stvori sunce toplo i sjajno,
stvori mjesec mio i drag,
stvori more bistro i duboko
i zatim stvori tebe.... a neku je glupost
morao napraviti!


kad bi barem mogla zgužvati sjećanja,
baciti ih u nepovrat i ne misliti na tebe.
kad bi barem mogla zaboraviti te
i prestati voljeti kao što si i ti zaboravio mene..


Želim te, hoću te odvući u krevet, lomiti te, obuzeti te da se treseš dok me imaš, da ti tijelo gori. Volim te. tvoja gripa


Dečki su poput horoskopa.Stalno ti govore što trebaš napraviti i uglavnom nisu u pravu...


ako je grijeh što te volim neka mi se
to nikada ne oprosti....


ujutro ne jedem jer mislim na tebe,
popodne ne jedem jer mislim na tebe,
navecer ne jedem jer mislim na tebe,
po noci ne spavam jer sam gladna...


znam i sama koliko ti znacim, koliko ti nedostajem, koliko sam ti potrebna u ovom trenutku...zao mi je sto sam te zauvijek napustila. tvoja pamet.


Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj..


Kad si shrvan do boli i nitko te ne voli nedaj dušu stock coli nedaj stotku za još jednu votku nego reci JEDNOM SE ŽIVI I RASPALI PO PIVI!!!!


Prognoza za subotu: prolom alkohola-vrlo plitko,par litara po osobi. Dobra vidljivost do 23h, poslije magla. Mjestimična nesvjestica, pred jutro obilno riganje..

Sinoć samo željela biti kraj tebe, ležati uz tvoje tijelo, ljubiti tvoje usne, voditi ljubav s tobom...a jutros....jutros sam hvala Bogu trijezna...



U tri minute ljubljenja potroši se 12 kalorija,
ja ih moram potrošiti nekoliko stotina,
a da mi pomogneš u tome........


Jedan savjet.......čuvaj se!
Jedna molba........ne mijenjaj se!
Jedna želja, ne jedna laž.........NE VOLIM TE!!!
Jedna istina........STRAŠNO MI NEDOSTAJEŠ!!


Tisuću riječi mnogo je,
jedna riječ malo je,
ali dvije govore sve...
VOLIM TE.........


Ako me voliš,
nemoj kriti jer nije zabranjeno
zaljubljen biti..........


Da si lijep, to vidim,
da si dobar, to znam
da voliš, to mislim
ali koga, to ne znam.........


you can always start liking someone over and over again
but you can never stop loving someone.....


Pogledaj na sat i bit će ti jasno,nitko nikog ne traži ovako kasno.To samo rade oni kojima je do nekog stalo,a zašto ja to radim .......razmisli malo!!!!!!!!!!!!


Zašto je ženama teško pronaći muškarca koji je osjećajan, nježan i pažljiv?
Jer takvi već imaju dečka.


Ne budi uvjeren da si sam i da živiš samo za sebe. Za nekog si rođen i netko je rođen za tebe.


Ovo su lude godine, a mi smo lude sreće.. obično volimo one koji nas voljeti nikad neće.


Zar čovjek mora biti sam u tuzi koja tišti i boli, zar samoća mora biti jedini drug djevojci koja voli.


If you can`t get someone out of your head, maybe they`re suposed to be there.


Živim, živim..životu se divim...odjednom iskočim iz života i zaljubim se u idiota.


Jednom se rađa. jednom se diše, jednom se voli i nikad više.


Dečki su dobri,pažljivi,super sexi
......baš kao anđeli......
ali tko još vjeruje u ANĐELE?!?!


Ljubav je kao šah.....
uvijek te zajebe neki konj
na putu dok osvajaš kralja!!!!


Godine prolaze,dolaze,stanu....
Cijeli život ti prođe u danu....
Zato živi koda nema sutra.....
i budi sretan od jutra do jutra......


Ohne dich denkst du kann ich nicht...
den du alein gibst fur mich nicht genug her.....


Vidjela sam te i pomislila.....
ohohohohohoh.....
poljubila sam te i glavom mi je proslo...
mmmmmmmm.......
upoznala sam te i rekla šteta!!!!


ich kemfe mich durch die Nacht,bin unter
Trenen wider aufgewacht,ich krieg dich nicht
aus meinem Kopf,und dabei WILL ICH DOCH!!!!


Pusti me da drhtim i da sjetim se...
kako su me njegove usne ljubile...
neke tuge nikad se ne prebole.....
ubit će me noćas stvari lagane......


Ne volim te nit sam te ikad voljela,
na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor,
bila sam mlada i totalno zagorila....
tako je valjda sve to krenulo......

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..off/on

by UnDeRgRoUnD QuEeN

.....Ivana & Ema.....
.......iz Rijeke.......
.....drugi razred......
........GAM............


LiNkOvI:
("abc"...redom)

AmAnDa
AnToNeLa
AzRa
BeTa
DaJaNa
DiAnA
FeRkOo
HeLen
IvAnA
LaRa
MeLaNy
MeLiSa
NjIh DvIjE
PaJo
RoMaNa
SaRaH
StEfAn
TaNiTa
ToNkA

---------------------------------


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us







brojac posjeta (od 6.7.2007.)

Free Web Site Counters

subota, 22.12.2007.

.....mali poooost.....

eto....nakon dugo vremena.....novi post...
svasta se izdogadalo...da neam nis komad hahah to je uspjeh...hahahah....pametna ja...jos i s 4 prosla.....al dobro idemo o vaznijim stvarima......kao npr..............................hem................................
dadadad..........spica.....


bilo preddobro......bar nolko kolko se sjecam....prvo pili u parku.partypartyparty....onom u kojem smo i dane prije......
pa su mi bezobrazni ljudi uzeli amaro i nisu mi vise dali pitcry....mislili su kao da mi je i previse......a malo mi falilo da dokrajcim bocu....al nea veze..onda ekstremno veseli islo do hema.....
tamo vruce i vec svi bili nabrijani.........cijelo vrijeme cagala...nisam vise mogla stajat na nogama......najvise s ovim deckima iz raza....s nekim vise s nekim manje...rofl
oni u pocetku onak ful ukoceni...a onda......zujoroflma da..........ugl to sve bilo samo prijateljski...mislim vazno je to napomenut...da ljudi nebi nes krivo shvatili...hahahahahha......ma uglavnom preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedobro.........
al zato u skolu u petak po izvjesca.......svi onak mumurni i glava ubija...al nea veze.........zato sam jucer i danas prespavala......i tako....dosta.....neda mi se vise.......



poooozzzzz
ema



| ...komentiraj... (24) | ...isprintaj... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.