**.....Don`t cry because it`s over...smile because it`s happened....** - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*design: Lucija ^^

Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ponekad pomislim
da tako blizu je sreća...
i zaboravim
koji je dan i gdje sam

Image Hosted by ImageShack.us


users online


Image Hosted by ImageShack.us

Zašto blog??
....blog...ovaj blog napravljen je s namjerom da mi posluži za iskazivanje osjecaja....onog sto me plasi,za cim tragam,cega se bojim...za pokazivanje mog zivota onakvim kakav on zapravo jest... zelim pisati o svojim stavovima,a ako netko ima nesto protiv molila bih da ne sere po mom blogu...nek se javi na mail... koji je dolje napisan.... hvala unaprijed.... i nadam se da vam se blog svidja.... :)
Image Hosted by ImageShack.us

Tko sam ja??
..ja...ja sam jedno bice...zensko....dosla sam na svijet 26.5.1994.godine...horoskopski sam znak blizanac...inace vrlo komunikativna osoba,koja satima moze raspravljati o svemu...volim pravdu,ne podnosim ne pravdu...volim svoj zivot...najvise od svega zelim ljubav,zdravlje za moje bliznje...obitelj i prijatelje...volim glazbu..ona je sastavni dio mog zivota i bez nje nebih mogla....mrzim kad me netko kopira,i vidim veliku razliku u juicyu od jabuke i pagu od jabuke...*grrrr*....imam jako puno želja i snova,koje bih željela da se ostvare....sve je moguce,samo treba ustrajati... živim život kako najbolje znam...i jedan život mi je malo.. :) ja sam samo jedan cvijet na livadi,jedna kap u moru...posebna?ovisi kako za koga...nekima da,nekima ne...volim razmisljati,pisati,crtati.... pokusavam biti optimist,ali ovisi kako koji dan...nekada mi ide,nekada ne... volim puno toga,ali isto toliko mnogo stvari ne volim....ahhh..ja sam samo jedna mala kap u moru... :)
Image Hosted by ImageShack.us

...hvala onima koji su mi se smijali...bez njih ne bih plakala...
...hvala onima koji me nisu mogli voljeti,...bez njih ne bih upoznala pravu ljubav...
....hvala onima koji su povrijedili moje osjecaje,...bez njih ne bih znala da ih imam...
....hvala onima koji su me ostavili..bez njih ne bih otkrila sebe...
...ali onima koji su mislili da necu uspjeti,njima zahvaljujem najvise. jer bez njih ne bih pokusavala....

Image Hosted by ImageShack.us

mnogo puta u životu krenem,a onda stanem jer ne znam gdje sam...mnogo se puta zaljubim,a onda se razocaram....mnogo ljudi prode kroz moj zivot,uzmu ono sto im je potrebno i odu...mnogo rijeci cujem svakog dana,one uglavnom bole,samo me rijetke cine sretnom...a onda stanem i shvatim da nije sve tako crno...okrenem se i vidim tebe,jedinu osobu koja nije otisla,cije rijeci ne bole,jedina koja je uvijek tu i cini moj zivot ljepsim.zato,hvala ti sto postojis!
Image Hosted by ImageShack.us

....OnCe.uPon.A.tiMe.,.
sOmeThInG.hAppEninG.
tO.mE.,.it.wAs.tHe.
sWeeTesT.tHinG.tHat.
EveR.coULd.bE.,.a.fAntAsY.,.
a.dReaM.cOmE.tRuE.,.
iT.waS.a.Day.whEn.i.
MeEt.You... :)
Image Hosted by ImageShack.us

prijatelj je onaj koji razumije tvoju proslost,
vjeruje u tvoju buducnost
i prihvaca te danas onakvim kakav jesi....
Image Hosted by ImageShack.us

Često posjećuj prijateljevu kuću
jer trava zatire neutaban put.
R. W. Emerson

Image Hosted by ImageShack.us

Bogat si tek kad imaš nešto
što nikad ne bi mogao kupiti novcem.
Garth Brooks

Image Hosted by ImageShack.us

Ljudi mogu zaboraviti što si rekao,
ali nikad neće zaboraviti kako si na njih djelovao
i kako su se osjećali u tvom društvu.
Carl W. Buechner
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azurno nebo, čekamo zoru.
Pet - šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica.
I poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica.

Image Hosted by ImageShack.us

[**dovoljan je jedan tren da nekoga zavolis...a premalo cijeli zivot da ga zaboravis... :]
Image Hosted by ImageShack.us

Budućnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova.
[Elonor Roosevel
Image Hosted by ImageShack.us

Ništa na svijetu ne čini tako sretnim kao sanjarenje.
[Auguste Rodin]
Image Hosted by ImageShack.us

Lijepo je znati da postojiš u mom životu...nije bitno ni koliko, ni otkad, ni zašto...lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu....
Image Hosted by ImageShack.us


*Što drugi misle o meni?? *

----------------------------------------------
ah moja najdraza kazn koja zivi u ogulinu
a ja sam na moru pa se eto povremeno vidimo
obje smo blizici u horoskopu
time odmah opicene lude zabavne a cak i pametne
teska neka kombinacija...:)
onaj tko je ne zeli upoznat prava je budala jer ima
fenomenalnu osobnost...a onaj tko je mrzi meni ce polagat racune
jer je iskompleksiran ...
volim je punooo i cuvajte je ogulinci
ja cu kad dode na more :)
kisi-kisi
by.Tamara ;))

Image Hosted by ImageShack.us




xXx...=)mAnJe WaŽnO:
°....MSN: mellita13@hotmail.com
°....mail: guns_girl_@net.hr
:)
nadjite me na fejsu,taggedu,=)
Pa tko želi nek se jawi

Provjeri koliko se volite... -super stranica- istinita.. =)


Image Hosted by ImageShack.us


utorak, 08.01.2008.

Hello...nije me bilo dosta dugo... =) sad cu ja to sve nadoknadit... iako se nije bas nista posebno događalo...ustvari mozda i je...heh...al nije za javnost... XD
Nego... idem sad prepričat ukratko doček Nove....bilo je zakon...!! :) Owako slawili smo kod Žiže... On,Sonja,Bembo,Bobe,Dino s CresaKarlo,Mario i ja....=) Bilo je zakon!!!:.. :) Sonja je dosla tek kasnije,a onda je pocela zabawa...=)weee... Najljepši dio je narawno bila ponoć...=) Swi smo si čestitali,izgrlili smo se,izljubili...ma prekrasno... i watromet... weee,... romantichno...hihi... sweet.... =) Sonja je vec oko 1 morala otici... nazalost.... :(Nažalost nemam slikice,jer smo se zaborawili slikat...heh...looodo... sve u swemu je bilo zakon!!!! Kaže se da ce ti Nova godina bit onakva kako ju docekash... ako je tako...meni che bit super...!!!! =)
Idemo dalje.,..kaj jos?? aaa...ljubaw.... hmmm... ide,ide... na bolje...hehe...=)
Joj,jos malo pa skola.... uzasss... danas sam pocela citat lektiru... dosada.... smrc... neda mi se u skolu...toliko za sada....nemam vam vise kaj pisat....stavit cu jednu pjesmu i jednu slikicu.... Ljudi,swe was puno wolim...=) i ljubim...hihi....pussa,.,,,



Pet krvavih ruza

Zivjela je u dolini rijeke Drave
imala je oci poput neba plave.
krenula je jednog dana i bas taj dan
bio je njezina decka sesnaesti rođendan.
izađe mladic iz svog stana
lijep, isti kao i prvog dana
sa osmjehom je krenula prema njemu
al prasak... kocnice je naglo prevrnu...
mladic ocajnicki vikne: pazi!
ali njegovu dragu auto zgazi!
na cesti lezi rasuto cvijece
i njihovi se snovi nikad ostvariti nece
mladic se pita: zasto mi to zivot pruza?
jedno mrtvo tijelo i pet krvavih ruza
.

Image Hosted by ImageShack.us

To je moj peso... Mrwa...=) weeee...=)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.