Službeni VULVA blog

petak, 07.12.2007.

OVAJ POST NIJE ZASLUŽIO NASLOV

Neki sam dan otkrio najgluplju stvar na svijetu. O da, bezalkoholna piva i kava bez kofeina su ništa prema ovom. Ovo je skoro gluplje i od same prohibicije, kraljice gluposti. Neki dan pozorno pratim zbivanja na televiziji kad počne nešto smiješno. Učinilo mi se ko nešt meksičko al sam čuo da pričaju rvacki. Aj dobro, kad sam nakon 15 minuta gledanja (baš sam glup jelda) napokon skužio da su naši debili sa nove tv sinkronizirali meksičke sapunice. O jebem im ćevapčić. Kako im se da s tim zajebavat? Al ta sranja niko ni ne gleda opšte: Sapunice su najgluplje stvari ikad proizišle iz filmskih kuća. Proklinjem onoga ko ih opšte izmislio. Mislim čemu to služi? Jebeno glupi zapleti ljubavnih tragedija sa glupim dijalozima i užasno dobrim ženskama. Jednog dana ženska koja nema za jest dozna da joj je mama zapravo najbogatija žena u gradu. Nakon nekog vremena se odlučiposjetiti mamu (iako je prošlo samo 25 godina) i odma se s vrata prepoznaju i počnu se grlit i ljubit iako se nikad nisu vidjele. To grljenje traje 2 dana minimum. Za to vrijeme neka gadura što ima ratardiranog pomoćnika odluči ubit mladu damu koja se prek noći obogatila. Naravno nisu opšte rekli razlog zašt ju oće ubit al dobro. U kući mlada dama doznaje da je u biti njen pravi otac brat od pokojne sluškinje koji vozi peglicu. Njen rezervni otac to naravno nezna al doznaće. Nakon par mjeseci ona se zaljubi u svog brata al nije znala da joj je brat (kako možeš s nekim par mjeseci živjeti u istoj kući i ne znati da ti je brat?) pa kad dozna pada u depresiju. Za to vrijeme ona štaju oće ubit izvršava neuspjeli atentat i umjesto đevojke snajperom pogađa akvarij i nastrada najpametnija zlatna ribica. Prolio se akvarij sa 5 galona vode al naravno to niko u kući ne primjećuje jer su trenutno svi sretni, pogotovo zato što je đevojka doznala da joj on nije pravi prat već polubrat samo po mami. To je više ne sputava i odma mu istu večer da pičke. Nakon nekog vremena đevojka od sluškinjinog privatnog seksualnog roba dozna da taj njezin brat trpa i pola kuće uključujući vlastitu mater, to je zgrozi al ne dovoljno da mu popuši ćunu. Opet neuspjeli atentat u međuvremenu. Ovaj put je ozbiljno ranjena pudlica. uglavnom nedami se više pisat, dobiću proljev. Poanta svake sapunice je da sve na kraju završi sretno i nikom ništa ne fali. I naravno svi svakoga jebu po principu svako svakoga niko nikoga dvaput.

Zasto mrzite sapunice?
Glupe su ko kurac
Kurac je za njih gospon covjek, one su glupe ko picka
A neznam, idijotne su
Ja volim sapunice (gay sam)
Bolime kurac sta debili na teveu pustaju, ja sam urokan od 0 do 24
Pivo je zakon
  
pollcode.com free polls

- 10:54 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.