~smile and drop the cliche~

petak, 24.03.2006.

SAPUNICA


....Mercedes i Miarmano kupuju ljetnikovac i kupnju proslavljuju u oblizhnjem restoranu koji je bio blizu....oni vecheraju bez saznanja da se njihovim ljetnikovcem gubi nepoznati chovek...naime chovek je njihov chistach al oni ne znaju da su ga dobili f kompletu s ljetnikovcom...chistach,chovek je nashel sliku Miarmanija i dozhivel prosvjetljenje....izvadil je svoju sliku koja se savrsheno spojila s slikom Miarmanija....da....jednom je to bila ista slika....u međuvremenu u oblizhnjem restoranu koji je bio blizu, Mercedes i Miarmano spremaju se kuchi....i onda dojdu na svoj balkon...Miarmano ugledavshi chishtacha choveka skache po vilicu i baca je na njega...chistacha choveka,ne.....ali to nije bilo dosta....nastavil je bacati zhlice, tanjure....ali nije ga mogao pogoditi...naposletku baca tvrdu koricu kruha i obara chistacha choveka...Mercedes je sve to promatrala svojim binokularom koji se nashao na balkonu....ovaj podatak nije nebitan....Miarmano pretrazhuje chistacha choveka i nalazi njegovu lichnu kartu...trenutak prosvjetljenja za njega isto....“Dio mio, Tuarmano!!!!“ pokraj besvjesnog tijela chistacha choveka sada Tuarmana pronalazi nekad cjelovitu sliku....tada su bili josh djeca....tada su bili BRACHA!!!!
...bolnica....Tuarmana budi slatki glas bolnicharke Shkodaopelpezhorenoaudialfe...Mercedes ulazi u bijelu bolnichku sobu...Tuarmano otvara ochi i prozbori: „Ta vi ste iste, hermanas!“
naime,one su bile blizanke....
kraj prvog dela....
i tak smo mi morali snimiti sapunicu, al smo onda ishli pit....
ko je ko?
Miarmano – Bruno
Tuarmano – Boris Martin
Mercedes – ofcadesna
Shkodaopelpezhorenoaudialfa - Tea
bilo je josh tu uloga, ali nisu bile do kraja razradjene.....;)

ofce....






petak, 17.03.2006.

zimnica

jucer sam se s prijateljom prisjecala nasih dogodofstina pri spremanju zimnice,pa reko,ajde podjelim ja to s vama,nasim malobrojonim,ali cjenjenim citateljstvom..:))..
proslo je nekoliko tjedana otkak smo posjetili zagreb,zluftali cupe u prvim redovima na rootse,babylon,primitive,jumpthefuckup,eye for an eye...,ali price o anarhiji koja je pokrenuta kasnije u stanu nasih dragih domacina jos su frishke..dosli mi tam..skuzili da smo gladni..pa,ajde,idemo si kuhat neksu juhu..i sve je to islo ok..voda bila puna mjehurici,sipali smo juhicu nutra..kuhalo se to...i onda je domacin jedan dosel na ideju da u juhu stavimo malo maslaca..zadovoljilo nas je nekoliko zlica..ali..htjeli smo jos..pa smo ulijali malo ulja..pa jos malo..i onda...prekretnica...se kaj nam se naslo pod rukom cinilo se dostojnim nase juhice..pa je svoje mesto nasla kava,kakao,muslii s preglasom,tuna,mjeshana salata,kokice,caj,crvena paprika,smedi secer,sol...onda je desnaofca u juhu ubacila sumechu tabletu i sivi mjehurici su izbijali na povrsinu..jos 10lipa kaj dobi na vrjednosti i malo deterdenta za kraj..malo dezinfekcije,ne...da...tak nekak..prijatelj s pocetka price je cak i probal nasu juhicu..no coment.pala je onda jedna salica.pa je onda pal i jen tanjur..pa jos jen..pa i casa jedna..casa druga..i jos puno casi i tanjuri i vrci..:).anarhija..revolucija..posto smo imali samo jednu zdelu pri ruki,a u njoj je bila nasa juhica pretocili smo ju u staklenku za salatu...stavili f frizer/shkrinju i krenuli kuhat novu juhu..ovaj put je jedini viska sastojak bila jos jedna juha ekstra,pa je se skupa bilo preslano..ali..posluzilo je trajno mleko koje nije bilo kiselo nakon kaj smo se zabrijali da ovo "trajno" znaci everlasting...i tak..gledali smo maslacak fotoseshn,derali se "jezush kristush zakaj ne dojdes i spasis mi zivota?!opri moje oci i zaslepi me s svojom svetloscu",harili se umjetniku i njegovom jaju na zidu i domacinu dva kak pizdi jer je anarhija pogodila i njegov vrc..onda smo odlucili krenuti do naseg chru prenocista..malo smo se gubili,na kraju ipak dobro dosli,igrali se kaladnota,neko je rekel "njemacka",nasmijali smo se i zaspali.
drugi dan smo se divili nasoj juhici koju je skrinja pretvorila f zimnicu...i naravno...skrshenome stanu i cinjenici da su samo porculan i gravitacija krivi za se..:)))..dragi moji,tak se sprema zimnica.
levaofca

srijeda, 15.03.2006.

.......igrala sam pantomime s vlastitom gravitacijom.....hoćeš li me već jednom ostaviti samu pitala sam je, a ona već navikla na moje djetinjarije samo je pritisnula jače i hihotnula se.jednom.dosta.porazila me i u ovoj igri...plutati u zrakopraznom prostoru i biti slobodna.....plivati u moru zvjezdane prašine i diviti se velichini ovog universuma.daj,pusti me samo malo, moljaknula sam je.jednom.dosta.igrala se alkemičara ...nije nashla nishta do li premekanih kostiju i precrvenih eritrocita....previše gutaš zrak.ne ti mi ga previše daješ. i tako je jednog dana gravitacija popustila i predala me tolko željenom vakuumu.


ofcadesna

ponedjeljak, 13.03.2006.

trudna si.tak mi je tata rekel.reko,dobro...i tak sam onda vezbala s pilates loptom.i dihala onak kak na filmovima.i jela sam puno naranci i puno grejpa.i puno vode sam pila.samo vodu sam pila.i onda sam od tolko puno vode morala pisat,pa sam isla pisat..i onda sam popisala bebu..:((.ajoj...tak sam si mislila..a joj..beba je lezala u wcu.nije mogla plivati.i potonula je.ja sam i dalje mislila samo ajoj..al,smijala mi se beba.bas se jeje.i nisam vise mislila ajoj.kapki gore,m se jos uvjek dere prying open my third eye,bubregi mi ovaj put delali,pa sam isla pisat..justincase
levaofca

subota, 11.03.2006.

...ne postoji takva stvar kao što je uvod.
...postoje samo dve ofce...sada.tu.ovdje.
...još je rano...idemo se past...:)).

Sljedeći mjesec >>