ahilova peta

subota, 03.02.2007.

Ostavljam se pušenja .....

Sinoć sam bio jako ozbiljno riješio da se ostavim pušenja. Nije me toliko pogodila cifra koju podimim nego me ubila u pojam količina.
Popušim kutiju do dvi max. dnevno i to je oko 30 kom. što je mjesečno oko 900 kom.
EJ! 900 komada popušim!
Pa sad kad malo bolje razmislim 900 komada ičega je pun kurac(900€, 900Kn, 900 drva, 900 veš mašina, 900 šibica itd, itd .....
No s obzirom da sam ja ovisnik o pušenju, kažu: priznaj da si ovisnik i biti će ti lakše priznat, ja evo javno priznajem da sam ovisnik i opet se osjećam isto. Ko je to uopće rekao? Vjerovatno nije nikad pušio. I osvanulo je jutro, novi dan i odlučio sam da nastavim "pušiti".
Ali na drugačiji način, vidit ću dokle mi ide bez nikotina a do tada:

Porto-Amadora 1

Breda-Waalwijk 1

Atalanta-Philadelphia 1

Liverpool-Everton 1

Lille-Nantes 1

Gent-Lokeren 1

Charlton-Chelsea 2

Mojih "lakih" 7(luckyseven)
- 12:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 02.02.2007.

Još malo je ostalo do sudara Filipovića i onog Amera. Malo sam "uokolo" gledao ko što kaže i kakve su prognoze i po tome mislim da ne bi trebao imati nekih većih problema.
Ali!
(Uvik ima ono ali)
Ko je bio čuo i za Randellmana pa je C.Cop-a izmasirao zato to Ali.
Držim mu fige. Mislim da će onog Sancheza(ili kako li već) nalupat.

Eh, da, opet oni naši igraju rukomet.
I dalje mislim da červar i onaj mu pomoćničić tribaju odstupit. Ne volim politiku, a naročito je ne volim kad se miješa u sport.
Zašto Smajlagić nije bio s njima?
Možda zato da se otvori mjesto za onog golužu (hdz u srcu i njemu i červaru).
Zato mi to sve smrdi po fucking politici.(volio bih da sam u krivu)
I još malo ...
Hajduk ponovo sliči na nogometni klub koji igra "balun" i to mi je posebno drago.
Naprid Bili!!
- 10:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.02.2007.

Al sam se proslavio:

Hamburg-Cottbus 1 (čak 1/1)-headbang

Bristol City-Chelteham 1 (Bristol kod kuće strašan)lud

Schalke 04-Aachen 1 (Prvo mjesto ga čeka)smijeh

Panathinaikos-Paok 1 (1:2, sad je uzvrat)smijeh

Bolton-Charlton 1 (A doma je doma)nut

Pa ti sad budi normalan. No, kad malo bolje razmislim, ja uložim nekih par kuna i oni izgube a ja, naravno, se živciram a oni ne(?). Jadni ti presjednici i vlasnici klubova. Koliko uopće plaćaju te likove a oni kao da igraju na nekom "derneku" na obližnjoj livadi. Piva se ladi u bunaru, janjci vrte na ražnju i oni nabijaju li ga nabijaju
I dalje ću ja da nastavima sa svojih nekoliko kunica(5-15)
ako upadne upadne, a ako ne ponovo ću frustracije negdi prosipat.
Za danas sam složio nešto pa ćemo da vidimo njami


1397 J.Badalona-Ol. Ljubljana 01 1.20

29131 Boca J./odg-River Plate 01 1.55

1398 PBeograd-Unicaja Malaga 1x 1.40

11603 Rusija(h+0,5)-Island 1 1.80

95431 Inter Milano/odg-Sampdoria 1 1.80 namcor

76437 FC Sevilla(rbg)-Betis S. 12 1.95 namcornamcor

1081 Jesenice-KAC Klagenfurt 1x 1.20

13936 Olymp. Pireus(h-15,5)-Köln 1 1.80 namcor


- 09:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.