<body> Najozbiljnije. - Life is a foreign language; all men mispronounce it. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
By: Lucija ^^

Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Wanna smile?

Remember, licking doorknobs is illegal on other planets!
*spongebob

I smell the smelly smell of something that smells smelly.
*mr krabs

I can't see my forehead!
*patrick

Go on, just smile.

=]


četvrtak, 17.04.2008.
Najozbiljnije.

Dosta mi je.

Nemam više volje za ovo. Ni inspiracije. Ni vremena.

Ne mogu više.



Kad ne bi bilo foruma, možda bih i ostala. Ali svi koji me čitaju su na forumima. Tako da kontakt nećemo izgubiti. Barem ne vrlo uskoro.
Kad je Dori bilo godinu dana otkako piše, ja sam jedva čekala šesti mjesec, kada bi meni bilo godinu dana ovog bloga. Mislila sam da ću uspjeti to proslaviti. Izgleda da mi se san neće ostvariti. Godinu dana je ipak puno.
Drago mi je što sam pisala. U ovih sedam mjeseci poboljšala sam pisanje. Jako. Znam da ne pišem savršeno, niti blizu tome, ali ja sam zadovoljna već pri pomisli da pišem bolje nego prije. Sigurna sam da se to ne bi odvilo tako uspješno da nisam pisala ovaj hpff.

Aya, Lana, Dora, Sim, Evan. Volim vas, jako.

Lana, bolno sam svjesna da si mi ti komentirala svaki post. Mislim. Ali komentirala si, koliko god ti se nije dalo. Žao mi je što se jednostavno ne mogu natjerati na tvoj novi blog. Ostaviti komentar. Znam da mi za to ne bi trebalo više od desetak minuta, ali jednostavno ne mogu. Iz puke lijenosti. Nadam se da se ne ljutiš. Vjerojatno ću doći.
Ne ovih dana. Sada imam dovoljno tešku situaciju u real life-u. Kada se sve malo smiri, kada se ja malo smirim, očekuj me. Heh.

Samo još nešto.
Dora, Alexis nije bio u smrtnoj opasnosti. Sim, trač nije bio životno važan. Aya, ti si bila samo prehlađena. Ona cura –

Neću vam reći.

I, da, ne čitam vas. Dobro, možda vas i pročitam koji put, ali budite sigurni da komentirati neću. Osim pojedinima, koji su mi zbilja na srcu. Volim vas.

Doviđenja.