< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

vi odlucujete ali ga ne brisem

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Vrbanka(nekad naj frendica)
DodO
Lucija
IvAnA tRnOvCiCa
MaLeNa†
LuAnA

NeS oKoNjU sLiCnOm MeNi

ime:luka(ne koristim ga,mrzim kad me tako zovu)
prezime:znate
nadimak:ObAd
razred:8b4ever (padat cu stalno ali samo 8b)
slusam:Narodno i tehno (za zivce)
treniram:drkanje i kosarku(samo da trcim)
stanje:ne pusim
frendovi:lux,lac.strux,cic,jozo,lovro
frendice:joka,lu,mo,dora,ovca,nina
,karla,dea (ima ih ko u skoli)

MsN:naravno lukao@net.hr

NaJ pJeSmA zA nAs UzRaSt


subota, 26.01.2008.

Zajbancija 3 dana na misu i zoo

pozzz svma .....ono malo o meni imam pokoju 3 i 2 i 4 u imeniku i to je sve... od utorka idemo na mise trodnevnice ili tak nes ja nemoram (muljam staru da idem van)pa smo mi ekipa u Toto i samonavratili po zigove ....utorak super proso luce i ja profurali ........srijedu su nas skuzili da muljamo pederi jedni!!! cetvrat prosli nezapazeno i na kraju zoo .....Isli Lucija jaro rudzakica kika i soljan i ja.....bilo nam je jebeno....lucija se usrala kod buba ja kod zmija fakt ono jebenoooo! ajde pussa i pozzz do iduceg posta¨!!1.....



| komentari (28) | print | # |


četvrtak, 17.01.2008.

evo me opet......

evo nis u skoli se zajebavamo po starom .....hehee ocjene u kurcu lol nisu ali ono dve 3 i ja mislim da je to sve do ocjena ........
onako ,,,,,,Ah prekinuo sa Vicky ...........buraz mi je najveci car!! ne FenFo..........e da ide sad par linkova nisu bas pravi ali koga jebe
moj msn:lukao@net.hr
icq:399806701
adresa za bitefight:http://s2.ba.bitefight.org/c.php?uid=72809(molim da posjecujete sto rijedje)
e ovo je za irenu molim vas svaki dan:http://pri-zagorje.myminicity.com/
thx i pusa svima osim 2 osobe tj 4



| komentari (32) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.