My_BlOg_AnD_mY_lIfE_iS_tHe_ToO!!

MaAaAaAaAaA

Image Hosted by ImageShack.us

Joooj obozavam grupu Black Eyed Peas!!
Ma najbolja grupa na sviiiitu!!!!!!!
Ja vam obozavam neke splitske rjeci kao galeb isl.
Lju di nisam vam pisala zbog svakakvih problema,a imala sam tako dobru spiku,no nazalost sam zaboravila :...-(((!
E da znate kaj mi se davno desili,davno prije pola godine sam rezala suho meso na mesoreznici i odrezala si vrsak prsta!!
Hehehe!
Ma znate kaj,ja vam obozavam onog glumca koji je glumio u lotru,glumio je aragorna on mi je prezgodan,a vama!!!
E uklopila sam se u ten iako imam malo godina!!
Pa naravno nakon 3-4 godine spikanja to i zasluzujem!!!
Ja sam vam se uvijek svadjala,nekad cak glumila 19-godisnjakinju i povjerovali bi mi!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
E da jucer sam zamislila neku ljubavnu pjesmicu ali sam je zaboravila!!
Npisat cu vam je sutra jer cu se je tad sjetit!!!!!!!
BAYBAYBAY!!!!!!!!

myspace

Stuff for your blog!


19.02.2006. u 10:15 | 12 ,I need one ore two yours comment! | Printaj,if you wont! | ^

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OpIs BlOgA

MySpace Layouts

MySpace Layouts














Jednostavno,super blog!Tu se treba glupirat,smijat,pametovat i sta sve ne,znaci blog za sve!!!!
Njabolje je tu za sve!!thumbupburninmadmahhrvatska

blog layouts

blog layouts




KrAčIcE



Click here to get more dollies like this!


BlOgAcH
FoRuM
MoNiToR
IsKoN

Blogovi koje stalno posjecujem!!!

MaTeA-od moje frendice matee
BeCkY-od njezine sistre
LoReNa(ToPoLiNo)-lorenin drugi blog
MoNiCa-super cura
DoDaCh-pa i ona je cool
*AdRy*-ima super postove
TeNa-blog za 5
DoRa-blog sa super zanimljivim postovima
AnJa-cura sa super slikicama
VeVa-mrak blog(pa sami pogledajte)

Tko kaze da su samo plvuse lijepe?


Click here to get more dollies like this!

AnKeTe,IgRe I sL.


MySpace Layouts

MySpace Layouts



1. napisi brojeve od 1 do 11 u jednu kolonu. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 2. nakon toga, pored brojeva 1 i 2,napisi dva broja koji su ti najdrazi. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 3. Pored brojeva 3 i 7 napisi imena dvije osobe suprotnog spola. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 4. Napisi imena osoba (prijatelji ili rodbina na primjer) iza brojeva 4,5 i 6 Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 5. Napisi naslove pjesama iza brojeva 8, 9, 10 i 11 Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 6. Na kraju, zazeli jednu zelju. evo odgovora.......... 1. Moras ispricati o ovoj igri onolikom broju ljudi koji si stavio/la iza broja 2 ove igre. 2. Osoba pod brojem 3 je osoba koju volis. 3. Osoba pod brojem 7 je osoba koja ti se svidja ali to ne funkcionira. 4. Jako se brines za osobu pod brojem 4. 5. Osoba pod brojem 5 te stvarno poznaje. 6. Osoba pod brojem 6 je tvoja sretna zvijezda. 7. Pjesma pod brojem 8 odgovara osobi pod brojem 3. 8. Pjesma pod brojem 9 odgovara osobi pod brojem 7. 9. Pjesma pod brojem 10 govori o tvojem duhu. 10. Pjesma pod brojem 11 govori o tome kako se osjecas u zivotu. Posalji ovo na adresu 10 osoba u roku od sat vremena nakon citanja. Ako to ucinis, ispunit ce ti se zelja...;)

Ovo je pametno!!!

Kada voliš voli dva
Kada ljubiš ljubi dva
Kad te prvi iznevjeri
Drugog imaš u rezervi!!

myspace

Stuff for your blog!


Ja Ja I sAmO jA



MySpace Layouts

MySpace Layouts



E ljudi ja sam vam uzasno ruzna a sada my opis!!

.....Ime:Marja.....
.....Godine:12,5.....
.....Razred,škola:6.f,OŠ.Dugo Selo.....
.....Sestra:Jasna.....
.....Broj pasa:2.....
.....Nevolim:kad me sestra gnjavi,kad kriumice uzimam ljute feferone,kad govore da me neko zašlatao,kad se zdebljam,kad netko puši,nevolim još mnogoo stvari.....
.....Volim:sistru,žutog,ćokoladu,ljute feferone,pse,vukove,konje,volim restorane,volim lijepe komentare,volim lijepe i zgodne a naravno i slatke dećke,.....
.....Ime pasa:Grom i Medo.....
.....Hobi:surfanje po internetu.....
.....Muzika:većinom rock i sl.....
.....Imam oći:smedje.....
.....Kosa mi je boje:smedje.....
.....Debljina:normalna.....
.....Visina:143 cm.....
.....VOLIM KOMENTARE.....
.....Moj br moba:098-943-5606,nezovite ako vam je život mio.....

Ovako izgleda moj pesek Medo!!


Click here to get avatars like this!


Ja imam takvu boju kose!!!


Click here to get avatars like this!


Moja frendica ima takvu boju kose!


Click here to get avatars like this!


Moja sistra je takva,ali deblja i manja!!


Click here to get avatars like this!


Ja sam takva,ali boja kose mi je smedja!!


Click here to get avatars like this!