Ples i život

srijeda, 28.03.2007.

opet si tu...

Evo te... opet si tu...! Nije te dugo bilo, ali drago mi je da si se vratio, da te opet osjećam... nemaš pojma koliko si mi nedostajao... čak sam pomislila da te nikad više neću vidjeti... Mislila sam da si nestao, otišao u nepovrat, u zaborav...
Možda bi nekad bilo i lakše da je tako, da si stvarno otišao zauvijek... ipak mi češće zadaješ bol i tugu, nego radost i sreću... prošlo je skoro 9 godina... od kad si prvi puta otišao... i taj prvi put je bio najgori, tad sam najviše mislila da te nikad više neću vidjet... na sreću, kasnije si se vratio, i opet bio tu, samnom, vratio si mi nadu... osjećam te svaki put kad si blizu, kad si uz mene... voljela bih da te mogu dotaknuti, imati bilo kakav stvaran dokaz da si tu... nadam se da ću jednog dana i to moć... dotaknuti te, zagrliti te jako i čvrsto... vjeruj mi, kad se to dogodi, nikad te više neću pustiti iz svojih ruku...
A do tad ću se veseliti svakom susretu s tobom, bit ću sretna svaki put kad si tu, uz mene... pa čak i ako te ne mogu zagrlitit, pa čak i ako nemam stvaran dokaz da si tu... volim te i neću te nikad zaboraviti...

- 21:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

subota, 03.03.2007.

Razočaranje

Danas sam se jako razočarala... ostala bez teksta... usamljena i ljuta... oprostite mi na ovim riječima koje same iz mene izlaze...

Ljudi, ta pokvarena i neiskrena stvorenja! Zašto to čine?? Zar je tako reško reć istinu??? Zar je lakše prešutit, ili još gore lagat??? Zar nitko ne shvaća kakve to posljedice ostavlja na druge ljude??? Hello!!!!!! I ja sam živo biće, sve šta trebam je iskrenost! To je sve šta trebam i sve šta tražim! Nikad nisam od ljudi ništa drugo očekivala... samo da budu iskreni... i da ne budu kukavice, da imaju snage priznat istinu kakva god ona bila! Možda se varam, možda je nekima lakše kad ne čuju istinu i kad im netko nešto prešuti, možda misle da će tako lakše preć preko nekih stvari... E PA JA NE!!! MENI NIJE LAKŠE! Oprostite mi šta tražim previše eek...
ok mislim da sam izbacila malo ljutnje ovim postom... iako razočaranje neće nikad proć... to ostaje vječno... i nažalost, mene nemaš priliku dva puta razočarat... zato dobro razmisli da li ćeš si dopustit laž i neiskrenost...

Nažalost, već sam s 12 godina naučila svoju životnu lekciju, a to jest da je život kratak, stvarno zaista pre kratak i da nikad neznam što mi sutra donosi... taj dan, taj jedan određeni dan sam ga zato odlučila živjeti punim plućima, ne osvrtajući se za nikim i ničim, ne razmišljajući o ničem, ne računajući na sutra... Taj dan sam odlučila biti slobodna... odlučila sam jednostavno provest svaki dan najbolje što mogu i neću nikom, NIKOM, dopustit da mi to pokvari, da mi oduzme i jedan jedini dan, i jedan, samo mali djelić slobode, NE! I ne želim ni trenutka u svom životu provodit s osobama koje su kukavice i koje su neiskrene, one jednostavno ne zaslužuju bit u mom životu, pa ni na sekundu, jer je život stvarno kratak, ne biste ni vjerovali koliko...

- 23:23 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ne idu mi baš opisi ;)

Linkovi