Nugatino s mora

25.02.2007., nedjelja

Nedija

Ljudi moji, zima je najgore razdoblje za lov koji ja prakticiran. Ne idem dublje od 10 metara jer nosim 100 kili olova i onda cili dan buljim u prazninu. Jedino me spašava moja Bugarska strpljivost tako da mogu nešto i uvatit.
Na prvoj punti tuga i jad, nekad je tu bilo lubina kad si tija, a sad su ih sve polovili lokalci, jedva se nađe koji u sezoni. Druga punta ništa, dobro san se ugrija plivajući tako da nije bilo ladnoće. Treća punta ništa, već gledan šta ću Frani izlagat zašto nisam ništa ulovio dead. Vraćam se nazad. Druga punta lubin malo blizu kilo, prva punta dvi vrane. greedy E već se lakše diše. Nego nije mi jasno di su bili kad sam iša u jednom smjeru.
Odma san ubacija vrane u lonac, mmmm koji gušti.njami
Iden i sutra opet, samo da vrime bude dobro.
Pozdrav

- 23:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

24.02.2007., subota

Posta san ka Alejandro

Judi moji, nema me za čut, vidit, a još manje za pročitat! Ludilo mi je u uredu po cile dane, pa nisan ni svoj blog pogleda već ohoho!!! Virujte mi, sve ću nadoknadit ovaj vikend. Na moru ću bit po cile dane i poslat ću report najbrže šta mogu smijeh

Odo spat! wave

- 03:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.02.2007., srijeda

Pula 2.2.07.

Ka šta san i reka, javia san se Alejandru i upozna ludu ekipicu. Dva Aleksa, Darko, Igor i ja našli smo se u malom kafiću Yettiju. Domaći ambijent sa puno pive koja je sama dolazila! Tija bi ovom prilikom pozdravit sve njih, a pogotovo Darka, čovika koji o puškama zna najviše od svega šta san ja čuo. Da ne bude zablude, ovi Istrijani su to potkrijepili i slikama ulova, za razliku od nas Splićana ili ne daj Bože Zagrepčana zujo

Želim Vam puno velikih lubina! Izvin'te, brancina smijeh

Do blogovanja!

- 18:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ne budi mandrilo, poštuj lovostaj i minimalne mjere!
Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.
Brojilo za struju
free web counter

Lipi counter posjeta!