Svijest - Informacija - Znanje

petak, 26.12.2008.

Svemoguce pitanje: 2x.12.2012 - End of a time or?

Da ovo pitanje zadnjih par mjeseci me uzasno zanima.
Prosao sam sve i svasta kako bi putem informacija probao doci do zakljucka ili neke vece spoznaje o cemu se radi zapravo, dali je to jedna od "zabluda te manipulacija kako bi nam tjerali strah u kosti" ili se to stvarno desava.

Dakle, maye kao maye kazu nesto tipa:


- odbaciti tehnologije koje sad poznajemo.
- odbaciti vrijeme i novac.
- ući u 5. dimenziju poslije prolaza kroz 4. dimenziju. ( 5. dimenzija je u stvari 4. denzitet )
- planeta Zemlja i solarni sistem će ući u galaksijsku sinhronizaciju sa ostatkom Univerzuma.
- naša DNA će biti "unaprijeđena" ( ili reprogramirana ) iz centra naše galaksije. ( Hunab Ku )

"Svatko na ovoj planeti mutira. Neki su svjesniji od drugih. Ali svakome se to dešava." - Vanzemaljska Misija Zemlje.


Da i moram priznat da nazalost to i je istina. 2012 godine ako smo dobro mi ko ova verzija bica na planeti procitali kalendar, da to bi znacilo da ovo ce se desit. Dal je godina i datum tocna toliko, neznam niti se zna no sve zivo upucuje da je. Kasnije kazem mogucnost te sta ce se sve moguce desit.

Dugo vremena sam razmisljao dal ce zaista biti kao takav "smak svijeta" te pokusavao doci em do razumnih, logicnih informacija a i onog sto inace imam jako izrazeno, svoje intuicije.

U startu sam vjerovao da ce jednostavno burze past sto ce rezultirat opcim pokoljem u svijetu te da ce se pojavit 3 svjetski rat kao takav ( ovo je jos uvjek itekako moguce. vidjet cemo sada 2009 i 2010 godinu no ja jos odprije znam doslovce da ce nekakav teski i veliki rat izbit i to sam od sebe bez da sam to negdje procitao tako da nije za salit se stvarno. ) no kad sam prosao malo dublje u sve, sagledao malo kako stvari stoje te procitao:

www.projectavalon.net

Kako i znanstvenici za 2012 godinu govore da ce se desit "BIG SHIT" ili ti ga da ce nas pogodit takvo zracenje da nitko nece ostat na zemlji citav te da ce se dignut tsunamiji preko 3KM visine ili ti ga Great Flood. Dapace i danas vidimo ostatke tog zbivanja ( more ) koje se sigurno desilo u proslosti. No to nije da nas BOG kaznjava vec je to prirodna pojava koja se desi svakih xy tisuca godina. Takodjer zbog svega toga, nasa DNA se regenerira i ulazi u vecu dimenziju kao i percepciju svega. Zasto i kako je doslo do toga, smatram da vecini koji citaju ovo znaju zasto i tko sve stoji iza toga no poanta je da... 2012 godina prema svemu sudeci je nasa zadnja godina...

Sad jos malo dodatnih objasnjenja koja su mi takodjer uputila u to:

Kad ljudi umiru. Oni pricaju u vecini slucajeva kako ma bit ce sve oke, netko mi stoji na vratima, potjeraj ga ili reci mu da udje. Neobjasnjivi fenomeni se zbivaju prije nego li osoba umre, tj. kad je na samrti.

Sad malo sagledajte cinjenicu nas indigo djece. Mi smo dosli na ovu zemlju tj. reinkarnirali se u ovom denzitetu, iz razloga da bi je promijenili te upozorili na greske. Pokazali im put ljubavi, srece, tolerancije, blagostanja, informacija, svijesti te na kraju krajeva znanja.

Mogu bit dovoljno siguran da se mi budimo zato jer nam energija kao takva porucuje da je kraj samo ovaj puta na globalnoj skali iz razloga zato sto se radi o zemlji. No nema se tu itko cega bojat :) Zapravo, idemo doma napokon :)

Takodjer cinjenice da rusija gradi kompleks u planinama sto zacudjuje ljude diljem rusije. Pitam se zasto bas u planinama. Great flood ekipo :) No pitanje je dal ce im biti to dovoljno visoko jer kontinenti vise nece biti isti. Izrast ce novi kontinenti, europa, afrika recimo ce kompletno nestat tj biti potopljena itd... Priroda i energija te nasi kreatori zele bolje jer smo defakto unistili svijet.
Svijet momentalno baca inflaciju nad inflacijom sto se tice love ko da vise nece biti potrebna
Siri se mrznja a opet bude se ljudi i zele MIR
Sunce nije kao prije - jace svijetli ( jer ce zapravo bit izuzetno vece sunce nama u bliskoj buducnosti )
Klima se mijenja kompletno
Vrijeme leti ko blesavo, danas mi tjedan prodje ko prije dan
Great Pizdunci kako ih ja nazivam ( Velika Britanija ) pocinje pustat u opticaj UFO tajne dokumente.
Pocinju nas chipirat ( koji prezive da mogu doc do njih i opet all over again kao i sada )
Pocinju izbacivat vrlo zbunjujuce filmove tipa : The Day the Earth Stood Still
Uglavnom morali ste primjetit kako se veliki igraci ovog svijeta pocinju igrat kao recimo Francuska sa svojim postrojenjima ispod sa kojima mogu crnu rupu napravit itd... Sve to ima svoje zasto. Elita zna.

Dali ste ikad posumljali recimo zasto Maye nisu nastavile kalendar nakon 2012 godine? Dali ste ikad mislili o tome
zasto li je to bas na kamenu pisano a bili su toliko razvijeni. Pa vrlo jednostavno, da su to zapisali na papir ili tako nesto cime su oni baratali, to bi jednostavno bilo unisteno. Kamen je ipak kamen.

Takodjer dal vam je palo na pamet da je mozda na nama da nastavimo kalendar nakon 2012 godine? Ovo stvarno zvuci cudno no teoretski ima vrlo smisla.

Uglavnom cak i znanstvenici ( koje crkva inace ne voli ) se pocinju pitat sve vise i vise i pocinju priznavat stvari sve vise i vise kao istinite. Zasto krugovi u zitu? Govore nam samo ih mi ne slusamo!

Sad ovo je kako ja recimo vidim sta ce se desavat te sam izrazito siguran da nisam daleko od istine.

No opet ako je istina, ma predivno, vracamo se doma :) Napokon nakon svih ovih godina, idemo back :)

Ako ima ko da me sa necime iskritizira, drage volje ( i ja bi volio da nije bas tako al. ) recite te dajte argumente zasto. Rado bi i ja jos informacija.

26.12.2008. u 04:22 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moje osobno

Zar je bitno tko sam ja? Svi smo mi jedno... Nije bitno izdvajat i dijelit nas opcenito.

Prijatelji

CE-4
CE-4 Misterije i neobjašnjivi fenomeni

Galaksija
Ah sta rec osim Galaksija :)

Indigo kristalni most
Vrlo draga bica.


Web development...

Nish za sada.