Svijest - Informacija - Znanje

petak, 26.12.2008.

Uvod u moj blog

Eto doslo je vrijeme da izroni jos jedna dusa na vidjelo te se stopi sa citavim internetom :)

Dakle, moje ime je Nevio. Dolazim tj. momentalno zivim u Rijeci premda se selim uskoro u Zagreb.
Imam 22 godine te sam po zanimanju web developer.

Inace mene svrstava ovaj svijet pod one cudne zvane "indigo" osobe. Stare duse koje nemaju mrznje u sebi i jedino sto zele je pomoc kao prvo svijetu a samim time i sebi.

Znaci ovaj blog opcenito ja koristim kako bi ili izbacio svoje frustracije ili pisao o tome sta sam saznao, shvatio ili jednostavno da samo pisem. Nije zapravo bitno o cemu cu pisat, bitno je da pisem jer imam takvu potrebu. Volim pisat i stvarat kreacije u svojoj glavi te zaznavat kako stvari idu ili postavljat moguce teorije necega.

Zasto sam odabrao ime bloga kao takvo, pa zato sto su to jedine stvari cemu ja kao bice zapravo tezim.

Za pocetak evo vam jedna KITARO stvar koja bi mogla donekle opisat mene opcenito:

http://www.youtube.com/watch?v=3hxO_RB27jk&feature=related

Slobodno ostavljajte komentare te svoje zakljucke. 2 glave su uvjek pametnije :) Kamo li srece da su sve glave u igri no i to vrijeme ce doc za nas :)


26.12.2008. u 03:18 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moje osobno

Zar je bitno tko sam ja? Svi smo mi jedno... Nije bitno izdvajat i dijelit nas opcenito.

Prijatelji

CE-4
CE-4 Misterije i neobjašnjivi fenomeni

Galaksija
Ah sta rec osim Galaksija :)

Indigo kristalni most
Vrlo draga bica.


Web development...

Nish za sada.