PONOVNO SE BORIM

nedjelja, 07.01.2007.

NE MOGU SPAVATI...

nocas cijelu noc nisam mogla spavati...grozno..i sad umjesto da sma u krevetu ja tu tipkam po tipkovnici :(
inace, danas tj. jucer mi je bio vocni dan..i bila sam jako gladna navecer i oko 22:30h ja odlucim da idem spavati (kao sto prije zaspim doci ce drugi dan i napokon cu se moci najesti),,,kad ono šipak..nisam oka sklopila.
uzmem svoj mp3 player kad ono na radiu tako uzasne pjesme da sam plakala od muke :(. brat mi spava u dnevnoj sobi pa nisma ni tv mogla gledati...i sta sad? vrtim se na sve strane...krevet mi lici ko da nije pospreman 10 dana..plahta na podu, deka negdje između zida i kreveta...jastuk pitaj boga gdje je?
i nista...prckam po mobitelu...vidim da sam dobila dvije poruke...al sta sad je kasno(rano) da odgovaram..pa svi sigurno spavaju..samo ja zujim ko tele u sarena vrata...
jos malo pa ce biti 7h ujutro...i sigurno ce me popodne uhvatiti takav san da cu morat nadoknaditi propusteno...
a mozda sam ipak trebala izaci van s frendicama? barem bi bila među ljudima...
idem danas u konzum kupiti namirnice za moju dijetu...danas ce mi biti proteinski dan...peti dan dijete..tek je pocetak..al dobro...mora se nekad pocet (u mom slucaju to je vec stoti put :( )

budite mi dobre..pusa!

07.01.2007. u 06:19 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pokusavam smrsaviti i trazim srodne duse

MySpace Layouts



sadašnja težina: 78nono:
željena težina: 63yesyesyes:
visina: 173cm




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Linkovi

www.manemoj.com




free image hosting



KOGA CITAM?

DANČI
DEBELJUCA
ZEN KRAFNICA
IRIDA
SOME1SPECIAL
CLOSE TO ME
AUDREY FATBURN
SVE ŠTO ME MUĆI
DEBELA SVINJICA
IZAZOV
KARAKTER CLUB
BUCA18
ANNAFREAK
UN-KICA
LADY770
VECERAJ SA MNOM


site stats


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us