PONOVNO SE BORIM

četvrtak, 07.12.2006.

DANAS ME SVE ZIVCIRA

i evo ga jos jedan dan...onaj dan kad me sve zivcira.

dođem danas na predavanja i kao trebam se nakon toga nac s nekim ljudima da zajedno pocenmo pisati seminar jer je krajnje vrijeme. stalno se to oduzuje,a trebalo je vec biti gotovo. kad ono opet nista.ja sma poludila i rekla znate sta, ja idem doma a vas tko sisa. pa necu se samo ja zbog toga zivcirati a drugima je svejedno. ako budemo u govnima e biti cemo svi skupa!

onda glupe poruke sms...saznala sam da neki tip ima curu..a budaletina nije mi to rekao prije...kako me zivcira. to je jadnik prve klase!nego mi kaze neke gadosti o kojima i nebi pisala jer su odvratne.
onda mislim ,bolje je da ga se sto prije rijesim,ali.....ali....ali.....uvijek postoji onaj glupi ali...zbog kojeg se samo zivciram! da se nisam zaljubila? e to mi je propast u startu!

onda, moj dragi prijatelj ko da je propao u zemlju. isto mi ide na zivce! imam osjecaj da mi pise samo kad mu zagusti...rekla sam i njumu cao!

onda, jos jedan moj prijatelj....isto tako..promjenio se! dogovorimo se za kavu ja vec krenula...kad ono nakon 10 minuta mi javi...a znas ako ti imas neke planove obavi to..pa se vidimo sutra.kao umoran je pa mu se neda. ja sma pukla.pa covjece ne mozes mi to raditi. ja sam mu svoje odbrusila i od onda me stalno zove...al uopce mu se ne javljam niti ne zelim. ide mi na zivce!

sve mi ide nekako nizbrdo....najradije bi prespavala sve ove sugave dane i da se probudim za nekih 10 godina!

onda mi frendica kaze...ma znas sta tebi treba? jedan dobar j.... i sve ce biti ok. da, da....bas mi to fali.kad sve same budaletine oko mene...ko da sma priljepak za idiote....
ko da mi na celu pise:

ZANIMAJU ME SAMO BUDALE KOJE CE ME ZIVCIRATI!!

st ada radim?
da odjebem sve te ljude...i na kraju ko mi ostaje? NITKO!

07.12.2006. u 16:05 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pokusavam smrsaviti i trazim srodne duse

MySpace Layouts



sadašnja težina: 78nono:
željena težina: 63yesyesyes:
visina: 173cm




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Linkovi

www.manemoj.com




free image hosting



KOGA CITAM?

DANČI
DEBELJUCA
ZEN KRAFNICA
IRIDA
SOME1SPECIAL
CLOSE TO ME
AUDREY FATBURN
SVE ŠTO ME MUĆI
DEBELA SVINJICA
IZAZOV
KARAKTER CLUB
BUCA18
ANNAFREAK
UN-KICA
LADY770
VECERAJ SA MNOM


site stats


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us