PONOVNO SE BORIM

srijeda, 25.10.2006.

KRIZA? MRZIM JE!

i opet nista...jos jedan dan kad nisam uspjela,kada sam izgubila kontrolu,cijeli sam dan kod kuce,lezim na krevetu,lose se osjecam...i onda sta? paf u ormaric gdje stoji nutella i skoro sam je cijelu smazala...tako cijeli dan..kruh i nutella...e to je prava dijeta stvarno.headbang poslije razbijam glavu,

cak I uspIjem onako zdravo jesti i uravnotezeno nekih dva tjedna i onda dođe kriza...jednostavno ne izdrzim..kriza me ubije...kako se oduprijeti krizi? to me ubije to je moj neuspjeh...KRIZA,KRIZA,KRIZAAAAAAAAAA...MRZIM JE..MRZIM SEBE KAD SAM TAKO SLABA bang

a nista, sta sad..sutra je novi dan. sutra idem na fax,i onda na trening.,...idem trcati da se ispucam i izbacim negativnu energiju...

pricam danas s frendicom preko telefona i kaze ona meni da vec neko vrijeme doruckuje voce i da normalno ruca i poslije nista,eventualno neko voce ili nesto sitno...i polako ali sigurno kile se tope....e da..ja kakva jesam ja cu i to poceti ali nakon dva tjedna cu sve usrati....dođe glupa kriza i ja sam gotova.

ZAR MI JE STVARNO SUĐEN NEUSPJEH? je ako si ga stavim u glavu! sve je u glavi...stvarno je!

25.10.2006. u 20:22 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pokusavam smrsaviti i trazim srodne duse

MySpace Layouts



sadašnja težina: 78nono:
željena težina: 63yesyesyes:
visina: 173cm




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Linkovi

www.manemoj.com




free image hosting



KOGA CITAM?

DANČI
DEBELJUCA
ZEN KRAFNICA
IRIDA
SOME1SPECIAL
CLOSE TO ME
AUDREY FATBURN
SVE ŠTO ME MUĆI
DEBELA SVINJICA
IZAZOV
KARAKTER CLUB
BUCA18
ANNAFREAK
UN-KICA
LADY770
VECERAJ SA MNOM


site stats


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us