PONOVNO SE BORIM

ponedjeljak, 02.10.2006.

NIŠTA OD VOĆNOG DANA

ali nema veze..idem dalje...vagati se uopce necu...barem ne jos mjesec dana.i nema vise kikseva.ispunila sam svoj bonus i sad punom parom naprijed!

danas je dan za skrob. pripremiti cu si grasak,posto ja to jako volim. jako sam ponosna na sexy mamu! uspjela je smrsaviti 3 kg! ja vjerojatno nisam nista,ali kazem uopce necu na vagu!

uprkos svemu osjecam da mi se zeludac smanjio,jedem puno manje,i svaki dan sam na rolama ili vec nesto. sve u svemu super. smijehsmijeh

sto se tice vodenog dana, mislim da to i ne treba drzati. moze se smrsaviti i bez toga. znam neke ljude koji su uspjeli.yesyes
MySpace Layouts



do sljedeceg posta lijepo vas pozdravljammahmahmahmah

02.10.2006. u 12:11 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pokusavam smrsaviti i trazim srodne duse

MySpace Layouts



sadašnja težina: 78nono:
željena težina: 63yesyesyes:
visina: 173cm




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Linkovi

www.manemoj.com




free image hosting



KOGA CITAM?

DANČI
DEBELJUCA
ZEN KRAFNICA
IRIDA
SOME1SPECIAL
CLOSE TO ME
AUDREY FATBURN
SVE ŠTO ME MUĆI
DEBELA SVINJICA
IZAZOV
KARAKTER CLUB
BUCA18
ANNAFREAK
UN-KICA
LADY770
VECERAJ SA MNOM


site stats


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us