Dvadeset i treći psalam - prepričan



"Gospodin mi određuje tempo rada.
Ne moram juriti glavom bez obzira.
Uvijek iznova daje mi nekoliko trenutaka predaha,
stanku u kojoj opet mogu doći k sebi.

Pred moju dušu stavlja slike mira,
koje me kad mi treba, opuštaju.
Često daje da uspijevam bez velike muke i truda,
i mogu u čudu biti velik.
Znam: ako se tome Gospodinu povjerim,
duša mi ostaje sasvim mirna.

Iako je previše obveza u mom danu,
ne moram biti nervozan.
Njegova me tiha prisutnost oslobađa napetosti.
Kad On stoji nad vremenom i nad svim stvarima,
ostalo gubi težinu.

Često mi usred muke daje doživljaj ohrabrenja.
To je kao da mi netko pruži osvježenje.
Radost mi obuzima srce,
i osjećam se potpuno skriven.
Doslovce mi snaga raste,
i znam dok gledam svoj posao
da će rasti moj mir,
i da ću primit uspjeh.
Pa se zato jednostavno veselim,
što mogu ići za svojim Gospodinom
i imati kod Njega svoj dom.

02.06.2007. u 16:43 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr