Hej!

Ne mogu vjerovati da je prošlo skoro dva mjeseca od kad se nisam javljala.
A toliko se toga događalo kroz to vrijeme u mom životu.
Ukratko ću vam reći da sam 1.3.07. donjela tu tešku odluku koju sam sam spominjala
i da je to sada sve iza mene. Silno sam molila za Božju mudrost, jakost, snagu, jer sve
mi je to bilo potrebno. I Gospod mi je sve to dao. A da ne velim koliko mi je pomogao
kroz ljude i okolnosti. Kad sam donjela odluku i krenula Gospod je samo otvarao vrata
jedna za drugima. Svi moji strahovi koje sam prije toga imala pali su u vodu.
Gospod je divan i stvarno se proslavio kroz ovu situaciju i hvala mu i slava za to.
Tih dana nisam više živjela u vlastitoj snazi nego sam uključila Božje djelovanje, Počela
sam se pouzdavati u Božje metode a ne u svoje, željela sam ovisiti jedino o Njemu.
I vidjela da On u svojoj ljubavi brine za mene.

"Bog nam ne daje snagu za sve što želimo učiniti, ali nam daje za sve što trebamo učiniti!"


"Učini ono što možeš a ostalo stavi u Božje ruke!"

Božji blagoslov!

01.04.2007. u 19:02 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr