Nemoj brinuti - radije moli

Molitve / KAD SI U NEVOLJI NE BRINI NEGO MOLI!!!!!/

Dragi Oče,
Hvala ti za tvoju milost i spasenje koje si mi da u Isusu Kristu.
Molim te, oprosti mi sve moje grijehe i nedostatke.
Privuci me sebi i počni novo djelo milosti u meni.
Učini me onakvom osobom kakvom ti želiš. Ispuni moju crkvu
svježim vjetrom i svježom vatrom. Slomi moj ponos, omekšaj moje srce
i ispuni me poplavom Duha Svetoga.
O Bože, učini sve ovo da bi ime Isusovo bilo uzdignuto visoko kroz cijelu Zemlju.
Amen!

- ako zazivamo Boga, On će nam dati pobjedu
- ako smo u duhovnom padu i ne zazivamo Ga, onda nas može poraziti i najmanja vojska
- glavna stvar koju Bog od nas zahtjeva je naša pažnja
- ps.50:15 «i zazovi me u dan tjeskobe, oslobodit ću te a ti ćeš me slaviti»
- Bog želi da ga naši životi slave
- On želi intervenirati da bi nam pokazao da je Njegova snaga na našoj strani i mi ćemo znati da je to On učinio
- Ljudi su umišljeni i misle da mogu sa svim stvarima izaći na kraj
- Nevolje nas podsjećaju koliko nam je On potreban


- Molite i dat će vam se. Tražite i naći ćete. Kucajte i otvorit će vam se! (Matej 7:7)
- Tražit ćete me i naći me jer ćete me tražiti svim srcem svojim (Jeremija 29:13)
- Nemate jer ne molite (Jakovljeva 4:2)

Stop!
Zar nije vrijeme da kažemo:
Mi ćemo moliti, jer je Bog rekao da će On intervenirati ako molimo!

Samo pretvaranje Božje kuće u kuću žarke molitve obrnuće smjer sile zla koje je toliko očita danas u svijetu.


«Ako ne želimo iskusiti Božju blizinu ovdje na zemlji, zašto bismo uopće željeli ići u nebo?

Ako ne uživamo da budemo u Njegovoj prisutnosti ovdje i sada, onda nebo za nas neće biti raj.

Zašto bi On poslao gore ikoga tko strastveno ne čezne za Njim ovdje na zemlji.»

Jim Cymbala






12.10.2006. u 15:07 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr