VJERUJEM ......


(I znaj da Bog ima misli, planove mira za tebe, a ne nesreće da ti da izlaz – budućnost, i nadu jer je prvo on volio tebe.)


Vjerujem u Boga.
Vjerujem da postoji samo jedan Bog. Kako znati koji je pravi? Od mnogih knjiga koje sam čitala odgovor na sva pitanja pronašla sam samo u jednoj: Biblija.

Biblija kaže da je Bog sve stvorio i da je bio zadovoljan sa svim što je stvorio. Kad je stvorio čovjeka i sve oko njega Bog je bio vrlo zadovoljan.

Samo Biblija daje odgovor zašto postoji zlo na svijetu i kako se zla, muke, nevolja i problema osloboditi. Odgovor je konkretan: nema spasa osim po Isusu Kristu – Sinu Božjemu.

Probala sam mnoge puteve. Biblija kaže da bezumnik govori u svom srcu da nema Boga. Ja sam bila taj bezumnik. Biblija kaže da se ne klanjamo mnogim bogovima jer ćemo propasti. I to sam radila – klanjala sam se mnogim bogovima, idolima.

Bog je dobar i vjeran. On kaže da me nikad neće napustiti. Kaže da me još iz utrobe majke zove jer me voli ljubavlju vječnom. To sam čula iz Biblije. Kako da se oglušim na zov Stvoritelja svemira? Kako da ne odgovorim na njegov poziv?

Bila sam tvrdoglava – a On kaže: ja sam strpljiv i milosrdan. Ono što je najveće i najveličanstvenije kod Boga jest njegova ljubav. Ona blagoslivlja i čini dobro – ona nikad ne prestaje! Mnogo puta sam čula: volim te i sve je bilo krasno na rječima, a u životu, u stvarnosti uvijek je sve išlo naopako. Nikad nisam bila zadovoljna baš kao ni ljudi kojima sam ja govorila: volim te. Samo su bile prazne riječi: djela su nedostajala. Uvijek sam očekivala više, kao što su i od mene očekivali više. I jednog dana desila se promjena – na bolje.

Kad bi mi netko rekao: volim te obično bih pitala: što to znači, kako da to vidim?
Kad sam od Boga čula da me voli i pitala što to znači, kako da to vidim? On je jedini koji mi je na to pitanje odgovorio potpuno:
Ljubim te toliko da iako živiš bez poznavanja mene i oslanjanja samo na mene – to je grijeh – ja sam dao svog jedinorođenog Sina Isusa Krista da umre za tebe da ne pogineš već da imaš život vječni.

Život vječni? pitala sam. Da, život s Bogom u pravednosti , miru i radosti u Duhu Svetom. Imati mir koji Isus daje: to je mir koji nije od ovoga svijeta – znači u svakoj situaciji znati kome pripadaš, tko brine o tebi, čije si dijete.

Priznati da postoji Bog na kraju i nije tako teško. Kako reći Isusu: da, Ti si jedini Bog? I to je bilo lako kad sam čula istinu.

Samo me Isus voli tako da je umro za mene da bih ja danas bila u krilu Božjemu.

Samo me Isus voli tako da je umro na križu, dao svoju krv za mene da bi svaki moj grijeh bio oprošten i izbrisan.
Od svih ljudi samo je Isus živio bez grijeha i nije znao grijeha – jer on je Sin božji. Na Križu Isus je postao grijeh i oslobodio mene, izvukao me iz grobne jame – on kojem ništa nije nemoguće. On je bio prvi kojeg je Bog uskrsnuo iz mrtvih da bi danas Isus živi Bog to isto učinio za tebe – ako zatražiš to od njega, baš kao što sam i ja to učinila.

Znaš li da onaj dan kad sam rekla Isusu: da, evo ti moj život, Isuse ne želim drugog Boga osim tebe postala sam dijete Božje. Od tog dana živim novi život! Slava Bogu!

Znam da je ovo istina jer Biblija to potvrđuje i samo u Bibliji sam našla odgovor zašto mogu Bogu vjerovati: zato jer Bog nikad ne laže. Samo sam u toj knjizi našla potvrdu onog što je trebao biti logičan zaključak: Bog je svet, u njemu nema tame i on nije čovjek da laže, niti sin čovječji da se pokaje. A Isus to potvrđuje i kaže: ja sam Put, Istina i Život.

Možda misliš da sve ovo znaš i da je Isus uvijek bio Bog kojeg si znao. Da li je stvarno istina da je Isus jedini Bog kojem si uvijek dolazio kad ti je bilo dobro i kad ti je bilo teško? Da li ti je stvarno Isus na prvom mjestu u životu? Ako nije ili ga ne znaš znaj da nema ni u jednom drugom spasenja, jer nijedno drugo ime pod nebom nije dano ljudima u kojem bismo se mogli spasiti, a Bogu nije mila smrt nijednoga od nas. Mi donosimo odluku kako da živimo. Odaberi život, ne bilo kakav već vječni život u zagrljaju Božjem.
/www.bethesda.hr

05.09.2006. u 09:38 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr